רכילות עסקית

למרות העיצומים: יפה בן דוד במחווה לבכירים במשרד האוצר

בזמן המאבק של יפה בן דוד במשרד האוצר ובמשרד החינוך, מזכ"לית הסתדרות המורים תחגוג כשתחתן הערב את בנה, ולמרות הסכסוך המקצועי שלה - הזמינה לא מעט בכירים באוצר
מערכת ice |  1
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
יפה בן דוד מובילה בשבועות האחרונים מאבק עיקש מול ממשלת ישראל. מזכ"לית הסתדרות המורים נלחמת על זכויותיהם של המורים והגננות והכריזה על עיצומים רבים שהולכים ונשנים בבית הספר והגנים כמהלך מחאה.
בשיא השביתות והעיצומים, בנה של יפה בן דוד, יתחתן הערב (שלישי) עם בחירת ליבו. השניים יתחתנו בגן אירועים מפואר בדרום הארץ ובן דוד תלווה אותו ליום המאושר בחייו אל מתחת לחופה. כזכור, השבוע  יבגני זרובינסקי הגיב להחלטת הסתדרות המורים בציניות האופיינית לו ובאופן אירוני למדי: "איזה כיף זה להיות יפה בן דוד. נגיד יש לכם חתונה של חבר קרוב אז אתם מודיעים שמחר כולם מתחילים ב-11:00".
 
למרות מלחמתה העיקשת במשרד החינוך ובמשרד האוצר, על פי 'מאקו', יפה בן דוד החליטה להזמין לחתונת בנה לא מעט בכירים ממשרד האוצר, איתם היא נמצאת בסכסוך מקצועי. כזכור, ההחלטה של הסתדרות המורים עברה פחות חלק בגרונם של ההורים, שהחליטו השבוע לתקוף בחריפות את העיצומים המתמשכים: "ניצול לא הוגן של התמיכה הציבורית במאבק המורים להעלאת שכרם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צ׳קים ליפה!
    ח״ן 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכירי משרד האוצר יביאו צ׳קים ליפה כמתנה לחתונה? נראה מה מזה יגיע ל״מורים״…
    סגור