רכילות עסקית

ציון ברוך, אור שפיץ וחלוצי האח הגדול חוגגים ליטבתה

לרגל חגיגות 60 שנה למחלבות יטבתה, התקיים אירוע שת"פ של המחלבות עם הקונדיטורית אור שפיץ. בחגיגה הנוצצת, שכללה קוד לבוש ורוד, נכחו גם מנכ"ל יטבתה, ציון ברוך פרנזטור המותג, מור סילבר וחלוצי האח הגדול - עינב בובליל, ליהיא גרינר, תמיר ורדי, מעיין אשכנזי וליאון שניידרובסקי
מערכת ice | 
ציון ברוך אור שפיץ רם סגורו (צילום רפי דלויה)
שלל כוכבים וטעמים בחגיגות 60 שנה למחלבות יטבתה: השבוע התקיים ארוע להשקת שיתוף הפעולה של יטבתה עם הקונדיטורית אור שפיץ, במסגרתו הוצעו קינוחים במהדורה מוגבלת דרך וולט. המארז כולל קינוח של אור שפיץ, לצד מוצרים נוספים ביניהם גם אחת מהשמנות הייחודיות שהושקו על ידי המותג. באירוע נכחו רם סגורו מנכ"ל יטבתה, ציון ברוך פרנזטור המותג ואור שפיץ, מור סילבר וחלוצי האח הגדול- עינב בובליל, ליהיא גרינר, תמיר ורדי, מעיין אשכנזי, ליאון שניידרובסקי.
 
באירוע, שכלל קוד לבוש 'ורוד', אור שפיץ סיפרה על השקת הקינוחים החדשים שלה יחד עם רוטבי השמנות של יטבתה, וסיפרה על תהליך יצירת קינוחי הקיץ- קינוח שוקולד ורד וולוט. בנוסף, שפיץ הדגימה את השלבים להגשת הקינוחים ומיד לאחר מכן כל הסלבס הגיעו לטעום את הקינוחים הייחודיים. 
סדרת מארזי הקינוחים החגיגיים: המהדורה המוגבלת תכלול שני מארזים ייחודים. הראשון עם קינוח שכבות שוקולד במילוי מוס שוקולד עשיר, רוטב שמנת שוקולד וטופינג קרנצ' שוקולד חלב. והשני עם קינוח שכבות רד וולוט ((Red Velvet, במילוי מוס שוקולד לבן ורוטב שמנת עם גרגירי וניל וטופינג (תוספות) קראנצ' שוקולד לבן. המארזים משולבים ברטבים המתוקים של יטבתה, ומאפשרים לשדרג מגוון קינוחים; פנקייק, גלידה ועוגות, ניתן להכין איתם קינוחי כוסות, משקאות טעימים ועוד. מבין הרטבים: רוטב שמנת עם שוקולד, רוטב שמנת עם גרגרי וניל, רוטב שמנת בטעם קרמל מלוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה