רכילות עסקית

מדוע אילון מאסק הפקיד 5.7 מיליארד דולר לשחקן פוקר?

אילון מאסק הפקיד בידיו של איגור קורנוב, שחקן פוקר רוסי, לא פחות מ-5.7 מיליארד דולר ממניות טסלה כדי שיעביר אותם לתרומות. אז איך כל זה קרה?
מערכת ice | 
אילון מאסק, טסלה (צילום flickr/ Steve Jurvetson, pixabay)
בידיו שחקן פוקר רוסי, איגור קורנוב, שזכה בהימורים בסך כולל של 18 מיליון דולר, הופקדו לא פחות מ-5.7 מיליארד דולר ממניות טסלה בראשות אילון מאסק כדי שיעביר אותם לתרומות. על פי הדיווחים, השניים התחברו בגלל אהבתם המשותפת לפסטיבל הברנינג מן, בעוד שבן זוגו הוותיק של קורגנוב, שחקן הפוקר המקצועי ליב בורי, היה ידוע כידיד של גריימס, כוכבת הפופ הקנדית ואם לשניים מילדיו של מאסק.

מאז שעבר מלונדון לטקסס בשנה שעברה, קורגנוב, על פי הדיווחים, הפך לאיש סודו של מאסק ולחש באוזנו שכדאי לו לבצע אסטרטגיית צדקה המכונה "אלטרואיזם יעיל". ג'ארד בירצ'ל, אחד מהמנהלים הכספיים של מאסק, שמפקח על רבים מענייניו האישיים והעסקיים, ממש לא אהב את המהלך.
 
בירג'ל התעמת עם מאסק והתנגד לניסיונותיו של קורגנוב להשיג שליטה במאמצים לנתב כמויות עצומות מהונו האישי של 219 מיליארד דולר לעבר מאמצים פילנתרופיים.  קורגנוב, שאין לו מומחיות בעולם הפיננסים, זכה כנראה באמונו של מאסק עד לנקודה כזאת שבה הוא הורשה להעסיק ולפטר שומרי ראש המאבטחים את מנכ"ל טסלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה