רכילות עסקית

עומר אדם בורח מהסערה ליוון וחוגג עם עמוס לוזון

הקהל המאוכזב דרש פיצויים, ועומר אדם כבר הספיק בינתיים לצאת לעוד חופשה יוקרתית ביוון יחד עם בת זוגתו יעל שלביה, וחטף שוב לאחר המתנה היוקרתית שהעניק לה: שעון יוקרה בשווי 220 אלף דולר. אל החבורה הצטרפה הסטייליסטית אור לוזון, שאביה יזם הנדל"ן קפץ גם הוא לחגוג עם כולם
מערכת ice |  3
עומר אדם ועמוס לוזון
הזמר הפופולארי טס ליעד המועדף עליו, יוון, יחד עם בת זוגתו יעל שלביה וזאת על רקע הסערה סביב הופעתו בפארק הירקון ביום חמישי שעבר, והביקורות מקהל הצופים. אולם מסתבר שאדם, שהחליט לפצות את מעריציו בהופעות נוספות, מבלה בכלל במיקונוס.
בעוד בת זוגתו, יעל שלביה, מעלה תמונות משותפות של השניים בעמוד האינסטגרם שלה, החלו להישמע ביקורות גם על המתנה שהעניק הזמר לאהובתו: שעון של מותג היוקרה אודמר פיגה, בשווי 220 אלף דולר.
 
עומר אדם במיקונוס. צילום מסך אינסטגרם
איש התקשורת ינון מגל כתב ביקורת חריפה על הפרסום בגיא פינס של המתנה: "כל השילוב של הגיא פינס הזה עם פוזת הצילום האינסטגרמית הזאת עם מה שהיא לובשת עם הדיווח על השעון הנובורישי הזה במחיר של דירה, כמה גועל", צייץ מגל תוך שהוא מתייחס לפרסום של גיא פינס אשר לווה בתמונה מעט חושפנית של הדוגמנית, לצד תמונה נוספת שלה עם בן זוגה".
בינתיים אל החופשה הפרטית באי מיקונוס, הצטרפו גם חברים קרובים וביניהם, הסטייליסטית של הזמר אור לוזון - בתו של יזם הנדל"ן עמוס לוזון שהגיע גם הוא לחגוג יחד עם בת זוגתו מפיקת האירועים אירית רחמים. לוזון ידוע באורח חיים הראוותני ומסיבות הענק אותן הוא מארח בביתו, והפעם בילתה החבורה בשלל מסעדות יוקרה ואטרקציות במהלך החופשה. בין היתר לא וויתרה החבורה גם על מסיבות, ויזם הנדל"ן הראה שוב את ביצועיו בריקוד ספונטאני. 
עומר אדם מיודד עם משפחת לוזון, ואור עצמה הינה הסטייליסטית שלו - ורק ביום העצמאות האחרון היה אורח הכבוד בבית המשפחה והעניק להם הופעה פרטית. הווילה היוקרתית בארסוף קושטה בלבן וכללה רשימה של אורחים בכירים מעולם העסקים והברנז'ה. אור לוזון עצמה קיבלה ביום הולדתה האחרון מהזמר מתנה יוקרתית: תיק מדגם Double Knot בעלות של אלפי שקלים.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד לו.
    רז 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי שמקנא, שינסה לשיר יותר יפה ולהביא 40 אלף איש להופעה וירוויח כמוהו
    סגור
  • 2.
    ומה עם נשמה
    רוח 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו נו חומר חומר ועוד חומר הנשמה שמחה? הלב מסופק ממשהו? פשטות שווה יותר וקשה מאוד להשגה..
    סגור
  • 1.
    אשפה
    ירו 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו ללכת להופעות המגעילות של הנהנתן הזה ותיראו איפה הוא נמצא אחרי שעבדו עליכם
    סגור