רכילות עסקית

נטע אלחמיסטר עקצה את בר זומר, שלא נשארה חייבת

נטע אלחמיסטר עקצה את בר זומר, עמה היא נמצאת בנתק מתמשך, כששיתפה תגובה של עוקבת בה היא פרגנה לאלחמיסטר וטענה שהמוצר שלה טוב משל זומר, שהגיבה: "זה צרם לי. אני אף פעם לא פוגעת באחרים. צריכות לחזק אחת את השנייה ולא להקטין"
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר ובר זומר, צמד הדוגמניות המצליחות, היו בעבר חברות טובות, כששתיהן יוצגו באותה סוכנות דוגמנות אצל שי אביטל. אבל מערכת היחסים בין השתיים חוותה נפילה, והדוגמניות נמצאות בנתק מוחלט בגלל חילוקי דעות מקצועיים בעסקים שלהן.
אלחמיסטר העלתה בסוף השבוע האחרון סטורי לחשבון האינסטגרם שלה שעורר לא מעט שאלות. הדוגמנית שיתפה תגובה של עוקבת שמפרגנת למוצרי השיזוף שלה, בה היא כתבה: "קניתי וזה פשוט המשזף הכי טוב שאי פעם ניסיתי!!! אני בשוק!!! וניסיתי הכל, באדי בודי ובר זומר... שלך הכי טוב, לא רואה אף אחד ממטר".
 
ב"מאקו" פורסם כי מקורבים לזומר מספרים שהיא הופתעה מאוד מההחלטה של אלחמיסטר "לפרסם משהו נמוך שכזה, כי בסוף זו בחירה שלה מה להעלות". מטעם חברת ביינטע ביוטי נמסר: "העמוד של BYNETA מנוהל ע"י חברת מדיה, וברור שנעשתה פה טעות אנוש של שיתוף לא זהיר. השיתוף הוסר מיד כשגילינו את הטעות!".
 
בר זומר עצמה הגיבה לדברים ואמרה: "קיבלתי כמה וכמה צילומי מסך של הסטורי, ובכנות קראתי את זה וצרם לי. גם אני מעלה הודעות ותגובות של לקוחות של 'ברביז' וזה הכיף הכי גדול והגאווה הכי גדולה, אבל אף פעם לא בדרך שתפגע באחרים. נכון, אלה עסקים, אבל אנחנו נשות העסקים צריכות לחזק אחת את השנייה ולא להקטין".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה