רכילות עסקית

יעל אלקנה בקמפיין הבורסה לתכשיטים: קולקציית החג 2022

השחקנית המצליחה, שעסוקה בימים אלו בצילומים ומתכוננת לפסטיגל הראשון שלה, מובילה את קמפיין רשת הבורסה לתכשיטים מזה ארבע עונות. הקולקציה החדשה כוללת בין השאר תכשיטי יהלומים יוקרתיים ועיצובים אופנתיים המתכתבים עם הטרנדים הבולטים בעולם האופנה
מערכת ice |  1
יעל אלקנה קמפיין הבורסה לתכשיטים (צילום אמיר ביטון)
שחקנית הטלוויזיה העסוקה והפרזנטורית, יעל אלקנה, מככבת בקמפיין רשת הבורסה לתכשיטים זו העונה הרביעית כבר. בימים אלה נערכו הצילומים לעונה ולקולקציה החדשה, שבה מציגה אלקנה מגוון רחב של תכשיטים מקולקציית החג 2022 של המותג. 
בין פריטי הקולקציה החדשה: תכשיטי יהלומים יוקרתיים ועיצובים אופנתיים המתכתבים עם הטרנדים הבולטים בעולם האופנה.
 
אלקנה בת ה-29, שעסוקה בימים אלו בצילומי סדרות ומתכוננת נפשית להופיע לראשונה בפסטיגל, סיימה גם לצלם השבוע סדרה חדשה עם כוכבי שלישיית "מה קשור", שתעלה ב-HOT, ובקרוב (סוף אוגוסט) מתכננת חופשת קיץ ארוכה.
השחקנית המוכשרת הופיעה וכיכבה בשנים האחרונות במגוון תוכניות דרמה וקומדיה לילדים ולמבוגרים, בעיקר בסדרות טלוויזיה, כולל "כדברא", "קיבוצניקים" של הוט, "הטבח" של  yes (מועמדות לפרס האקדמיה לטלוויזיה ל"שחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרת דרמה"), "להיות איתה" בקשת 12 ואפילו תפקיד בקליפ "תציע לה" ב"ארץ נהדרת". 
בשנה החולפת אלקנה גם נכללה ברשימת 50 היפים והנכונים. לא לשווא היא ממשיכה להוביל קמפיין תכשיטים מושקע כל כך כמו זה של רשת הבורסה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין של זקנים (ל"ת)
    אבישחר 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור