רכילות עסקית

אח של מרגי והבן של דץ ודצה בשיתוף פעולה יוקרתי

אלעד מרגי האח של, יועד דץ הבן של, וקים בן שמעון נבחרו להוביל את קמפיין Back to school של המותג אמריקן איגל בישראל

מערכת ice | 
אלעד מרגי וקים בן שמעון (צילום אינסטגרם)

עם או בלי שביתות, שנת הלימודים תשפ"ג תיפתח בקרוב, וכבר עכשיו תלמידי בית ספר ותיכוניסטים מצטיידים בבגדים חדשים ובאקססוריז אופנתיים שיוכלו להשוויץ בהם בכיתה או לבלוט בהפסקה. אחד המותגים הלוהטים והאהובים, אמריקן איגל, יוצא בקמפיין Back to School בכיכובם של פרזנטורים מפתיעים. השלושה הגיעו יחד לצילומים באחת החנויות של המותג.
 


את קמפיין החזרה לבית הספר של מותג הבגדים האמריקני יובילו שני פרזנטורים מיוחסים וכוכבת אחת שעומדת בפני עצמה. אלה השמות המובילים: אלעד מרגי, אחיו של יהונתן מרגי, יועד דץ, הבן של דץ ודצה וקים בן שמעון.
 


רק לפני כמה חודשים אחיו הצעיר של יהונתן מרגי, אלעד מרגי, נכנס בסערה לעולם הבידור ולוהק לסדרת הילדים המצליחה זיגי המשודרת בהוט לצד לא אחר מאשר ליאם גולן, בנם של אייל גולן ואילנית לוי. יועד דץ, הבן הצעיר של אורנה ומשה דץ, שהיו פעם הצמד דץ ודצה, הוא עורך, במאי, צלם וכוכב רשת שחתום עם חבריו על ערוץ היוטיוב המצליח בעולם. הוא הפך מילד ביישן בעל עודף משקל לכוכב רשת חטוב וכל פעם מחדש חורך את הרשת ביוטיוב, באינסטגרם ובטיקטוק. קים בן שמעון, כוכבת רשת שעומדת בפני עצמה נעזרת ברשתות חברתיות בין היתר כדי לקדם דימוי עצמי חיובי אצל בנות צעירות.
 


כזכור, רשת האופנה אמריקן איגל הגיעה לישראל בשנת 2012 דרך קבוצת האופנה פוקס-ויזל שקיבלה את הזיכיון למותג. לרשת יש חנויות ב-17 מדינות ברחבי העולם כולל בישראל. בארץ אפשר למצוא את מותג האופנה באחת מ-33 החנויות שלה ברחבי הארץ.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה