רכילות עסקית

זה כנס הסייבר שהזמין אליו אלוף עולם ומתנגד ידוע לפוטין

ועידת סייבר והגנה ייחודית נפתחה היום בסופיה שבבולגריה ובה נציגות איכותית של מיטב חברות הסייבר הישראליות. הוועידה מתקיימת בצל המלחמה באוקראינה ואף הזמינה אליה אורח כבוד ומתנגד פוטין
מערכת ice | 
ועידת אימפרובייט (צילום Tsvetelina Deliyska)
בימים אלו מתקיימת בבולגריה ועידה בנושא סייבר והגנה בשם IMPROVATE ובה נוכחות לא פחות מ-15 חברות ישראליות מתחומי הסייבר וה-HLS. הוועידה הייחודית הזו מתקיימת בצל המלחמה באוקראינה ולאור הצורך המחודש של מדינות אירופה לשפר את דרכי ההגנה שלהן.
 
לוועידה יגיעו נציגויות מ-30 מדינות ואף יותר, לצד אורח הכבוד גארי קספרוב - אלוף העולם בשחמט ומתנגד ידוע לפוטין. כמו כן, לאירוע הפתיחה שהתקיים היום (רביעי) בבוקר הגיעו מייסדות הוועידה, אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן, כמו גם נשיא בולגריה לשעבר רוזן פלבנלייב, האלוף עמוס גילעד, שרי ביטחון, רמטכ"לים, נשיאים וראשי ממשלות לשעבר מרחבי אירופה.
כאמור בכנס יש נציגות ישראלית דומיננטית ביותר ומבקריו יוכלו לפגוש בחברות דוגמת רפאל, קוגנייט, Asgard Systems Ltd, Cyabra, ורבות אחרות. 
 
כזכור, לאחרונה חתמה חברת רפאל עם חוזה רכישה גדול וחסר תקדים מאז הסכמי אברהם מול איחוד האמירויות, שיקבלו ממנה מערכת טילי הגנה אווירית. חוזה זה מגיע לצד הסכמים נוספים אל מדינות באזור אסיה-פסיפיק. חברה מובילה נוספת שנוכחת בכנס, גילת לוויינים, גם היא מציגה עליות ואף סגרה לאחרונה רבעון עם רווח תפעולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה