רכילות עסקית

חברת טבע ועמותת אורי חוברות כדיי להפיץ אור במרכזי היום

עמותת אורי שהוקמה לזכר אורי לוי המנוח וחברת טבע חוברות לכבוד חג החנוכה על מנת לבקר במרכזי יום ברחבי כל הארץ וכך להביא אליהן אור ושמחה. במסגרת הביקורים יחולקו סביבונים מיוחדים שעוצבו לזכרו של אורי הקטן שנפטר בגיל שנתיים
מערכת ice | 
עובדי טבע מתנדבים (צילום באדיבות טבע)
במסגרת חגיגות חג החנוכה בכל רחבי הארץ, מספר חוברות בוחרות לנצל את ההזדמנות על מנת לחבור לעמותות ולהאיר את יומם של אלו אשר ימי החג לא מאירים להם פנים. חברת "טבע" ועובדיה בארץ חוברים השנה לעמותת 'אורי' במסגרת מיזם 'הסביבון של אורי' ויבקרו ב-11 מרכזים בקהילה.
עמותת אורי הוקמה בשנת 2007 על ידי שאול ורוית לוי על מנת להעלות את זכרו של בנם המנוח אורי, שנפטר רק בגיל שנתיים ממחלה נוירולוגית בשם תסמונת לי. במסגרת פעילות העמותה בחג החנוכה, היא וחברות נוספות דוגמת 'טבע' מחלקות את ליין הסביבונים המיוחד שעוצב עבור העמותה ופעילותה. 
 
במסגרת המיזם הייחודי הזה, עובדי חברת טבע בארץ יבקרו במרכזים כמו מרכזי יום לקשיש, מרכזים גריאטרים, בתי ספר לחינוך מיוחד, ועוד ובהם הם יקיימו פעילויות משחמות ויחלקו את הסביבונים של העמותה.
עבור חברת טבע מדובר במנהג, במסגרתו העובדים נוהגים להתנדב בחגים כמו ראש השנה, פסח וחנוכה על מנת ליצור קצר משמעותי בין החברה לקהילה. השנה החבירה לעמותת אורי מטרתה להעלות את המודעות למחלות נדירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה