רכילות עסקית

אביב גפן מקנא? הכירו את בן הזוג החדש של גרושתו

אחרי שאביב גפן ואשתו שני פרידן החליטו להתגרש לאחרונה, פרידן החלה בזוגיות עם המיליארדר הישראלי, מריוס נכט, אחד מהמייסדים של צ'ק פוינט. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על החדש של פרימן
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום יוטיוב/ אביב גפן)
לאחר שבעבר דווח כי יחסיהם של אביב גפן ואשתו שני פרידן עלו על שרטון ונראה כי הם חווים משבר בזוגיות ובשבוע האחרון, מתחת לרדאר, הגיעו מובילים של חברת הובלות מוכרת לבית המשותף של השניים בשכונת צהלה בצפון תל אביב והעמיסו את תכולתה, שאותה פרקו בדירתה החדשה של פרידן ברמת החייל, שם תתגורר אחרי השניים החליטו לפני כחודשיים להפריד כוחות ולהתגרש.
בסוף השבוע האחרון, במהלך מסיבה פרטית, הגיעו שני אנשים מפתיעים במיוחד: שני פרימן, גרושתו הטרייה של אביב גפן, ובן זוגה החדש, מריוס נכט, מיליארדר שנמנה על מייסדי חברת צ'ק פוינט. 
 
אז מי הוא אותו מיליארדר שבדרך כלל משתדל לא ליהנות מאור הזרקורים? נכט נולד ברומניה להורים ניצולי שואה, והוריו החליטו לעלות לישראל כשהיה ילד. את שירותו הצבאי העביר ביחידת "תלפיות", והוא סיים בהצטיינות תואר ראשון בפיזיקה ומתמטיקה ותואר שני בהנדסת חשמל.
בשנת 1993 ייסד את חברת צ'ק פוינט המוכרת יחד עם שני שותפים, וכיום הונו נאמד ב-3.5 מיליארד דולרים כשהוא ברשימת העשירים הגדולים ביותר במדינת ישראל. בעברו, נכט היה נשוי בעבר לעורכת הדין ענת אגמון, עמה הביא לעולם ארבעה ילדים. השניים התגרשו ומצויים כיום בסכסוך משפטי חריף. בהמשך, נכט נישא גם לעורכת הדין ענבר אפק, אך גם מערכת היחסים הזו לא שרדה, והם התגרשו במפתיע אחרי שלוש שנים בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה