רכילות עסקית

הראל ויזל חוגג אצל אייל שני: מי הגיעו לאכול איתו?

בכירי נייקי אירופה התארחו בסוף השבוע האחרון בישראל והביקור, שנמשך כיומיים, כלל סיור במשרדי קבוצת פוקס ונייקי ישראל, בחנויות נייקי, לרבות חנות הדגל במגדל שרונה, ובחנויות הקבוצה בנמל תל אביב (פוטלוקר ודרים ספורט). לסיום, התארחו במסעדת 'הסלון' של השף אייל שני לארוחת ערב חגיגית.
מערכת ice |  1
הראל ויזל פוקס (צילום דימה טליאנסקי)
מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס, הראל ויזל, אירח בסוף השבוע האחרון את בכירי נייקי אירופה בישראל. בין האורחים שהגיעו: קארל גרברט, מנכ"ל נייקי אירופה, פוקו דה רואיג', סמנכ"ל פעילות השותפים האסטרטגיים, סטיב קצ׳יני, סניור דיירקטור לאסטרטגיה ודן מקינזי, סמנכ"ל הכספים. כמו כן, בביקור נכחו דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס, תומר צ'פניק, מנכ"ל נייקי NSP גלובל ומורן ויזל, מנכ"ל נייקי NSP ישראל. 
הביקור, שנמשך כיומיים, כלל סיור במשרדי קבוצת פוקס ונייקי ישראל, בחנויות נייקי, לרבות חנות הדגל במגדל שרונה, ובחנויות הקבוצה בנמל תל אביב (פוטלוקר ודרים ספורט). לסיום, התארחו במסעדת 'הסלון' של השף אייל שני לארוחת ערב חגיגית.
רק היום (ראשון) פורסם הדו"ח של רשת פוקס ויזל עם התוצאות של שנת 2022 פורסם הבוקר (ראשון) ובו דווח על הכנסות שיא בשנה החולפת, כאשר ההכנסות במצרפי חצו את רף ה-5 מיליארד שקל.
הכנסות הקבוצה של שנת 2022 (מתוך הדיווח המגזרי על בסיס 100% מהפעילות ולפני התאמות) הסתכמו בכ-5.060.5 מילארד שקל, גידול של כ-16.5% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. וגידול של כ- 54.6% בהשוואה לתקופה מקבילה בשנת 2019.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להחרים את פוקס
    לימור 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שדורך יידרך!!!!!
    סגור