רכילות עסקית

אסתי לאודר במחווה מרגשת לחולי סרטן

במסגרת יום האישה הבינלאומי, הזמינה הקבוצה למרכז ההדרכה שלה את עמותת סאנרייז, היוזמת פעילויות פנאי וקייטנות דו לשוניות למען ילדי סאנרייז המתמודדים עם מחלת הסרטן יחד עם אחיהם ואחיותיהם
מערכת ice | 
עמותת סאנרייז (צילום עמותת סאנרייז)
במהלך השבוע החולף אירחה קבוצת החברות אסתי לאודר במרכז ההדרכה שלה בתל אביב את עמותת סאנרייז, היוזמת פעילויות פנאי וקייטנות דו לשוניות למען ילדי סאנרייז המתמודדים עם מחלת הסרטן יחד עם אחיהם ואחיותיהם, זאת במסגרת אירוע מיוחד בסימן יום האישה הבינלאומי.
 
את האירוע המיוחד אליו הגיעו פעילות חברתיות, נשות עמותת סאנרייז, תורמות, מתנדבות ואימהות לילדי סאנרייז הנחתה סגנית ראש עיריית תל אביב לשעבר והפעילה החברתית, מהרטה ברוך רון, ובמרכזו עמדה מהלכו הרצאתה המרגשת של אסתי סגל שלא השאירה אף עין יבשה. אסתי סיפרה על ההתמודדות עם מחלת הסרטן כנערה אשר הובילה לקטיעת רגלה, החזרה בשאלה, הגמילה העצמאית מסמים קשים ועל מסעות אקסטרים בעולם בתור קטועת רגל. בערב המרגש נחשפו המשתתפות לעדותה של הדס ליקסנברג, אימו של מעוז כיום בן 13, המתמודד עם מחלת הסרטן מגיל צעיר מאוד, אשר שיתפה כיצד בחרה לשלוח את ששת ילדיה לקייטנות המיוחדות של העמותה, וכיצד סאנרייז הפכה לחלק מהמשפחה ולמקור כוח ותמיכה שלא יסולא בפז. בסיום הערב הוענקו למשתתפות ערכות טיפוח יוקרתיות על ידי קבוצת החברות "אסתי לאודר" וכולן בחרו לרכוש את שרשראות השמש של מעצבת התכשיטים, שני יעקובי, שהוצעו למכירה באירוע כתרומה לפעילות העמותה.
מירית פרנקל, מנכ"לית סאנרייז: "התרגשנו יחד עם נשות סאנרייז לציין את יום האישה במעמד מיוחד ומחבק. כעמותה המנוהלת על ידי נשים בלבד זו זכות עבורנו להוקיר להן תודה והערכה בכל הזדמנות ולהזכיר להן עד כמה כל אחת ואחת מהן חזקה ופורצת דרך בדרכה שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה