רכילות עסקית

קלאב הוטל אילת במחווה מרגשת למען חיילים בודדים בליל הסדר

המון ממשיך את המסורת בת שני עשורים וגם השנה יארח 20 חיילים בודדים בליל הסדר.ה סדר במלון בקלאב הוטל הינה הארוחה הגדולה במלונות ישראל וכוללת כ-1500 אורחים בישיבה אחת ב-6 מסעדות המלון בקולינריה המשובחת ביותר
מערכת ice | 
חג הפסח (צילום shutterstock)
קלאב הוטל אילת מצדיע לחיילי צה"ל ומארח בליל הסדר 20 חיילים בודדים + 3 ימי אירוח מפנקים במלון. מדובר על מסורת של 20 שנה לארח חיילים בודדים בפסח במלון. ארוחת הסדר במלון בקלאב הוטל הינה הארוחה הגדולה במלונות ישראל וכוללת כ-1500 אורחים בישיבה אחת ב-6 מסעדות המלון בקולינריה המשובחת ביותר.
קלאב הוטל הם כמובן לא היחידים שנרתמו למען הקהילה בפסח הזה. מנכ"לית AIG יפעת רייטר, יחד עם מנהלי ועובדי חברת הביטוח התגייסו למען משפחות נזקקות, חיילים בודדים וניצולי שואה לקראת חג הפסח. במסגרת ההתנדבות הם ארזו ושינעו כ-300 ארוחות חג ארוזות במסגרת פעילות שנתית של עמותת 'שניר' המסייעת לשכבות חלשות בישראל.
שורה של חברות במשק החליטו לרתום את עובדיהם לתרום להקהילה לכבוד החג, ביניהם קבוצת תדיראן, שביחד עם עמותת "פתחון לב", עזרו פועלי ופועלות החברה במגוון הפעילויות כגון: אריזת סלי מזון, אימוץ כיתה מבית ספר בנוסף הגליל ושיפוץ בתי קשישים.
כמו כן, בימים אלה מקיימת הקרן לידידות מבצע סיוע לקראת חג הפסח, בין היתר, בבתי התמחוי הנתמכים על ידי הקרן. על פי הנתונים, השנה יש עלייה של יותר מ-25% במספר סלי המזון המחולקים לקראת החג, בהשוואה לפסח 2022. בנוסף, מספר המנות המבושלות המחולקות בבתי התמחוי לקראת החג גדל פי 2 לעומת פסח בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה