רכילות עסקית

בעלות 2 מיליון שקל: נחשף הקמפיין של TOGO

קמפיין חדש לרשת נעלי TOGO יוצג על כ-1500 אוטובוסים ברחבי הארץ והכול לקראת אירועי הקיץ הקרובים בהשקעה של 2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה גם ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
קמפיין נעלי TOGO (צילום יח"צ)
רשת נעלי טו גו (TOGO) עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי רחב היקף של ה- Heels DROP שנוחת בימים אלה בחנויות הרשת ובאתר האונליין לכל אירועי הקיץ הקרובים: מסיבות סיום, חתונות, מסיבות ועוד.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום KTIM, יציג כ-1500 שלטים על גבי אוטובוסים בכל רחבי הארץ עם תמונות של פריטים נבחרים מה-Heels DROP. לצד זאת, יעשה קידום משמעי בהשקעה ניכרת של המודעות הללו גם ברשתות החברתיות ביניהן: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

כחלק מהקמפיין החדש תוצע גם הטבה ייחודית של שלושה זוגות נעלי עקב ב-199.9 שקל.
איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"לית השיווק של רשת נעלי טו גו, מסרה: "הקיץ הגיע ואיתו עונת האירועים בה כל אחת רוצה להתחדש בלוק אופנתי. במיוחד בימים אלה שיוקר המחייה רק הולך וגובר, חשוב לנו להדגיש שניתן להתחדש בכל הטרנדים הכי חמים במחירים אטרקטיביים במיוחד".
לרשת נעלי טו גו ישנן כ-80 חנויות המותג בפריסה ארצית בהן היא מציעה מגוון רחב של קולקציות נעליים ואקססוריז אופנתיים. בשנה האחרונה הרשת אף השיקה אתר אונליין מכירתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה