שיווק ופרסום

ראובני פרידן חושפים: אלו המותגים החדשים שמצטרפים למשרד

לצד השפעותיה הקשות של המלחמה הנוכחית, משרד הפרסום 'ראובני פרידן' וסוכנות הדיגיטל 'ארלו דיגיטל' מודיע על גיוס ארבעה מותגים מובילים
מערכת ice | 
בכירי חברת ראובן פרידן (צילום אייל נבו)

מלחמת 'חרבות ברזל' נותנת את אותותיה בחברות וגופים שונים בישראל. בניגוד לחברות רבות אשר נפגעו כלכלית בימים אלו, חברת הפרסום 'ראובני פרידן' וחברת הדיגיטל של הקבוצה 'ארלו דיגיטל' מודיעה על גיוס ארבעה מותגים מובילים: חברת התעופה 'ישראייר', המותג הקוסמטיקה 'חווה זינגבוים', רשת חנויות הפיצוחים האמריקאית 'NUTS FACTORY', מותג הקולינריה 'מאסטר שף'.

עוד מוסרת החברה כי במהלך אוקטובר ונובמבר, נרתמה למאמץ המלחמתי בזירה ההסברתית. בין שיתופי הפעולה הנוגעים לפעילותה של החברה בהסברה הישראלית, עומדת חברת התעופה ישראייר בבעלות רמי לוי ובניהולו של אורי סירקיס, העבירה למשרד את תקציבי האופליין והדיגיטל בהיקף של כ-6 מיליון ₪ בשנה. בשבועיים האחרונים הובילו יחד את מהלך "קרובים ללב", במסגרתו ישראייר מטיסה קרובי משפחה של המפונים מהעוטף לאילת. בנוסף, המשרד עסק במיתוג מטוסי החברה עם סרט וצהוב ומשפט הקורא להשבת החטופים.
כאמור, חברת הפרסום הצליחה לגייס גם את המותג חווה זינגבוים, שעבד עם ראובני פרידן וארלו דיגיטל ב-2021 ובחר להחזיר למשרד את התקציב שלו בהיקף שנתי של 2 מיליון ₪. המשרד חתום על ההשקה המוצלחת של סדרת ReMicronized והיום מטפל בקידום מגוון תחומי הפעילות של מותג הקוסמטיקה המצליח.
בנוסף, רשת חנויות הפיצוחים האמריקאית NUTS FACTORY, בבעלות משותפת של שקדיה ואושר עד, בחרה בארלו דיגיטל לנהל את פעילות הסושיאל של המותג בארה"ב. הרשת מונה 30 חנויות במיקומים מרכזיים בניו יורק וערים נוספות בחוף המזרחי, ונמצאת במגמת התרחבות מואצת.


 


 

מלבד חברות אלו, מותג הקולינריה המצליח מאסטר שף, בבעלות קבוצת שסטוביץ, בחר בראובני פרידן לבצע תהליך אסטרטגיה ויצירת שפה תקשורתית מעודכנת. 

זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים ובעלים של ראובני פרידן וארלו דיגיטל, מסרו: "במלחמה כמו במלחמה, המאמץ מתחלק לשלוש: יוזמה עסקית ויצירתית בלתי-פוסקת עבור לקוחותינו, סיוע במאמץ ההסברה הלאומי וגיוס לקוחות חדשים. אנחנו גאים שהמאמצים האלה נושאים פרי ושמחים לצרף לשורותינו מותגים חזקים ומובילים שמביאים בשורה משמעותית, כל אחד בתחומו. מתפללים להחזרת החטופים במהרה, לחזרת המדינה לשגרה ולהמשך מגמת הצמיחה של המשק הישראלי שאנחנו כל כך גאים להיות חלק ממנו."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה