רכילות עסקית

גאווה ישראלית: סטארט-אפ הפינטק השוויצרי-ישראלי מגיע לקפריסין

חברת סטארט-אפ הפינטק השוויצרי-ישראלי "אוקורה", מודיעה על פתיחת משרד חדש בקפריסין. בני אברהם, מנכ"ל החברה: "פתיחת המשרד בקפריסין היא צעד חשוב בתהליך קבלת הרישיונות לפעילות מסחרית מלאה ב-27 מדינות האיחוד"
מערכת ice | 
קבוצת אוקורה (צילום Eyal Toueg)
היום (חמישי), הודיעה חברת סטארט-אפ הפינטק השוויצרי-ישראלי "אוקורה", על פתיחת משרד בעיר לימסול, קפריסין, שישמש כראש גשר לקראת השקת פעילות מסחרית מלאה במדינות האיחוד האירופי. אוקורה פיתחה פלטפורמה משולבת לניהול תשלומים גלובליים, בנקאות וניהול סיכונים.
הפלטפורמה שפותחה, מבוססת על בינה מלאכותית ומשלבת כלים תפעוליים, מערכת לניהול סיכוני מט"ח וגישה לרשת רחבה של בנקים וחדרי עסקאות. פלטפורמת ABCM מפשטת את הניהול של עסקאות מט"ח ומסייעת לעסקים מכל גודל וסוג לנווט את דרכם בביטחון בשוק הגלובלי.
מלבד זאת, הפלטפורמה מספקת תובנות בזמן אמת אודות שוקי המטבע, מפשטת את הניהול של המטבעות ומציעה כלי בינה מלאכותית לנטרול סיכוני מטבע.  "אוקורה" נוסדה בשנת 2021 על ידי בני אברהם, יזם בעל מוניטין ומייסד קבוצת אופקים, חברת ניהול הסיכונים הפיננסים המובילה בישראל.
מייסד ומנכ"ל הסטארט-אפ Okoora התייחס להישג החדש: "פתיחת המשרד בקפריסין היא צעד חשוב בתהליך קבלת הרישיונות לפעילות מסחרית מלאה ב-27 מדינות האיחוד על מיליוני העסקים הפועלים בהן. נוסף עליהם אנו נציע לגופים ומוסדות פיננסיים שימוש בפלטפורמה במודל Banking as a Service, תחום בעל פוטנציאל צמיחה אדיר שאנו כבר מיישמים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה