אוכל
ענקית הפיצות ששברה את השוק: "מאוהבת במבצע הזה"
איך הייתם מגיבים למבצע של פיצה ב-2 דולר? ענקית הפיצות הכריזה על מהלך שיווקי מפתיע וגרמה להיסטריה ותורי ענק בסניפים
רשת פיצה האט הכריזה על מבצע ייחודי של פיצה ב-2 דולר, וגרמה להיסטריה בסניפי ענקית הפיצות. המבצע יצא לדרך בסניפי הרשת בארצות הברית, כשתורי ענק נרשמו בכניסה לסניפים, ורבים מהם הודיעו על "סולד אאוט".
על פי הדיווח ב-USA today, המבצע יועד במקור להתקיים בימי שלישי בחודש יולי בלבד, אבל הוארך בשל הביקוש הרב גם לחודש אוגוסט. המבצע כולל פיצה אישית עם תוספת ב-2 דולר, כשישנה מגבלה של 4 פיצות ללקוח.
מליסה פריב, מנהלת השיווק הראשית של פיצה האט ארה"ב, אמרה: "התגובה הייתה פשוט מדהימה ונגמרו לנו הפיציות האישיות באלפי מסעדות ברחבי הארץ". פריב מסרה כי כבר ביום ההשקה של המבצע, ב-8 ביולי, כל הפיצות האישיות נגמרו ביותר מ-3,100 סניפים ברחבי ארה"ב.
עוד ב-
הצרכנים היו מרוצים מהמבצע, הייתה אימא שאמרה כי היא, "מאוהבת במבצע הזה". מנגד, חלק מהלקוחות של פיצה האט לא היו מרוצים, כשאחת הלקוחות כתבה בתגובה לפוסט של פיצה האט, שהודיעה על פתיחת סניף מסעדה חדש בישראל: "שלי לא נראתה בכלל כמו הסרטון הזה - בקושי גבינה או רוטב".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



