אוכל
אחרי 3 שנים של היעדרות: החטיף הנוסטלגי של עלית חוזר
הנוסטלגיה חוזרת למדפים: עלית מקבוצת שטראוס מחזירה את חטיף "טוב טעם" במהדורה מיוחדת לאחר שלוש שנים שלא היה על המדפים
לאחר שלוש שנים של היעדרות ופניות ובקשות רבות של צרכנים - טוב טעם חוזר. עלית מחזירה למדפים את אחד מהמוצרים הוותיקים והאהובים ומדובר בחטיף וופל טוב טעם, שזכה למעמד אייקוני בקרב צרכנים ונחשב לחלק בלתי נפרד מהזיכרון הקולקטיבי המתוק של הילדות הישראלית.
וופל טוב טעם. חטיף וופל מצופה, ממולא בקרם בטעם שוקולד, עם גבעות הקרם בטעם שוקולד המסורתיות . מדובר באותו מתכון אהוב, ללא שינוי, עם אותה מתיקות נעימה וניחוח מוכר שמעלה חיוך על הפנים. וופל טוב טעם יושק, באריזת שקית משפחתית.
בשנים האחרונות התקבלו בעלית פניות מצרכנים שהביעו געגוע לחטיף, וביקשו להחזירו למדפים. הפניות זרמו למוקד שירות הלקוחות, לרשתות החברתיות ולקבוצות הקהילה והפכו לדרישה צרכנית בולטת שחזרה שוב ושוב: "הטעם הזה של הילדות שלי, אני מחפשת אותו כבר חודשים – פשוט אי אפשר לשכוח אותו," כתבה אחת הצרכניות ." "זה החטיף שהייתי קונה בכל פעם באריזות, למה הורדתם אותו בכלל?" תהה צרכן נוסף. "אני כבר כמה שנים מפנטזת על הביס הזה, תעשו משהו!" נכתב בתגובה מרגשת נוספת. תגובות נוספות כללו משפטים כמו: "הקשיבו, זה הוופל שאני מחכה לו שלוש שנים" ו–"מי לוקח יוזמה ומחזיר את זה לסופרים?"
התגובות האלה, שממשיכות לזרום גם היום, הן עדות לאהבה העמוקה של הקהל לחטיף ובין היתר הן שהובילו את ההחלטה להחזיר אותו בדיוק כמו שהיה: אותו טעם, אותו רגש, אותה נוסטלגיה.
עוד ב-
מאיה שניידר, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים בעלית: "אנחנו רואים שוב ושוב עד כמה צרכנים מחוברים רגשית למותגים האהובים שלנו שגדלו איתם. טוב טעם הוא דוגמה מושלמת למוצר שאנשים לא רק אוהבים, אלא ממש מתגעגעים אליו. ההשקה הזו היא תשובה ישירה לפניות הצרכנים שקיבלנו, ואנחנו נרגשים להחזיר אותו למדפים ולמגירת הממתקים הביתית, במהדורה לזמן מוגבל שתאפשר לרבים להיזכר בטעם של פעם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



