אוכל
רשת הפיצריות המפורסמת נמכרת במיליוני שקלים – ותשלש את סניפיה
רשת "טוני וספה" נמכרה לקבוצת "אווירה גרופ" בסכום המוערך בכ-3.5 עד 5 מיליון שקלים. המייסדים, האחים ירזין וטל שטרן, ממשיכים במגמת היציאה מרשתות המזון, והרוכשים החדשים מתכננים להרחיב את המותג לכ-25 סניפים ברחבי הארץ
עסקה משמעותית בענף המסעדנות: רשת הפיצריות "טוני וספה" מחליפה בעלות ועוברת לידי קבוצת "אווירה גרופ", המורכבת משישה שותפים מתחום המסעדנות וחיי הלילה. הרשת, שהוקמה על ידי המסעדנים הוותיקים ארי ויורם ירזין ושותפם טל שטרן, נמכרה תמורת סכום המוערך בין 3.5 ל-5 מיליון שקלים.
הרוכשים החדשים כבר מצהירים על תוכניות שאפתניות להרחבת המותג. מטרתם היא להפוך את הרשת לפריסה ארצית ולהגדיל את מספר סניפיה, העומד כיום על שמונה סניפים במרכז הארץ, לכ-25 סניפים. לשם כך, הקבוצה מנהלת מגעים עם גופי השקעה נוספים בענף במטרה לקדם שיתופי פעולה שיסייעו בצמיחת המותג. קבוצת "אווירה גרופ" מחזיקה בבעלותה מקומות בילוי מוכרים נוספים, ביניהם "מקום בלב", "Mi Casa" ועסקים נוספים באזור השרון.
עבור האחים ירזין, המכירה מהווה חלק ממגמה ברורה של יציאה מתחום רשתות המזון, הדורש תפעול מורכב והתנהלות מול זכיינים. בשנים האחרונות הם מכרו מספר מותגים מוכרים שהיו בבעלותם: רשת ההמבורגרים "מוזס" נמכרה תמורת 35 מיליון שקל לקבוצת BBB, רשת "זוזוברה" נמכרה ב-12 מיליון שקל, ו"מגזינו בייקרי" נמכרה למייסדי "ארקפה" לשעבר תמורת 5 מיליון שקל. עם זאת, האחים ממשיכים להחזיק במסעדות כמו "מגזינו" ו"קפה איטליה", וכן נותרו שותפים ברשת "שייק שאק" ובעסקי הסעדה לחברות ענק.
"טוני וספה" החלה את דרכה בשנת 2007 בסניף הדגל בדיזנגוף פינת ירמיהו בתל אביב, והפכה במהרה להצלחה. היא הציעה קונספט ייחודי של פיצה רומאית מלבנית הנמכרת לפי משקל, עם בצק דק וקריספי. בעבר, תכננו המייסדים להרחיב את המותג גם לערים מרכזיות בחו"ל, תוכנית שלא יצאה לפועל. כעת, תחת הבעלות החדשה, נראה שהרשת עומדת בפני פרק חדש של צמיחה והתרחבות, הפעם בזירה המקומית.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



