בעולם

ביידן לא נרגע: "נתניהו עושה לי גיהנום, אידיוט"

על רקע המתיחות בין רה"מ בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב, מקורות זרים דיווחו כי ביידן "מזלזל בנתניהו", וכי הוא כינה אותו כ"אידיוט" ו"הברנש ההוא". כמו כן, הוא טען כי נתניהו הוא הגורם לכישלון מתווה הפסקת אש
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
כולנו עדים למתיחות הרבה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. אין ספק כי המניעים של השניים לא בהכרח חופפים, מה שמקשה על התקשורת בין המדינות וההבנות לקראת המשך הלחימה. ע"פ פרסומים זרים, דווח כי ביידן "מזלזל בראש הממשלה בנימין נתניהו", וכינה אותו בצורה לא מחמיאה במיוחד.
כפי שפורסם ברשת NBC האמריקנית, הנשיא האמריקני "הוציא קיטור זעם" ביחס להתנהלות של נתניהו, וחוסר הרצון שלו ליזום הפסקת אש בלחימה כנגד החמאס. אמנם הפוליטיקאים מכירים אחד את השני מזה עשרות שנים, אך זה לא הפריע לביידן לכנות את רה"מ כ"אדיוט" (asshole), ו"הברנש ההוא".
כמו כן, במהלך השיחות הפרטיות שביצע הנשיא, הוא הסביר כי נתניהו "עושה לו גיהינום" וכי הוא לא מצליח להגיע עימו להסדר מוסכם. גם הוושינגטון פוסט דיווח לאחרונה כי בקרוב ביידן ועוזריו יגיעו לנקודת רתיחה ביחס להתנהלות מול רה"מ, משום שאלו חשים כי אין פרטנר אמיתי לדון איתו. עם זאת, מהבית הלבן ממשיכים להוציא הכחשות ביחס לדברים שלכאורה נאמרו.
כזכור, לאחרונה ביידן אמר במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיים כי התגובות בעזה הן "מופרזות" וכי הוא דובק בהשגה של הפסקת אש ממושכת. בנוסף, הוא הדגיש את העובדה כי הוא מפעיל לחץ על רה"מ בנימין נתניהו בשביל להכניס סיוע הומניטרי לעזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די פתטי הביידן הזה. בנו טובחים, וזה עושה לו צרות? (ל"ת)
    יהודה קפלן 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור