בעולם

טרגדיה: הזמרת האהובה מתה בגיל 31 בלבד ממחלת הסרטן

קת'רין ג'אניס איספן, ששם הבמה שלה היה "קט ג'אניס" הלכה לעולמה והותירה אחריה ילד בן 7 ומשפחה המומה וכואבת. "היא נכנסה אל האור, היום, מוקפת במשפחתה האוהבת, בבית הילדות שלה", כתבו באינסטגרם בני משפחתה בפוסט שעלה בחשבון האישי שלה שבו מאות אלפי עוקבים
מערכת ice | 
זמרת השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
חדשות בלתי נתפסות בארצות הברת. הזמרת וכוכבת הטיקטוק הידועה קת'רין ג'אניס איספן, ששם הבמה שלה היה "קט ג'אניס", הלכה לעולמה והיא בת 31 בלבד, זאת לאחר מאבק ממושך בסרטן ממנה סבלה.
איספן הותירה אחריה ילד בן 7 ומשפחה המומה וכואבת. "היא נכנסה אל האור, היום, מוקפת במשפחתה האוהבת, בבית הילדות שלה", כתבו באינסטגרם בני משפחתה בפוסט שעלה בחשבון האישי שלה שבו מאות אלפי עוקבים

עוד כתבו המשפחה: "אנחנו אסירי תודה על כל האהבה שקת'רין והמשפחה קיבלו בחודשים האחרונים, היא ראתה את המוזיקה שלה מגיעה למקומות שהיא לא דמיינה, והיא נחה על משכבה בשלום בידיעה שהמוזיקה שלה תסייע לבן שלה גם אחרי מותה".

הזמרת שיתפה את עוקביה בהתמודדותה עם המחלה וגם עם ימיה האחרונים: "היי חברים, קיבלתי את החדשות הקשות שהסרטן ניצח. נלחמתי חזק, אבל הגידולים קשוחים יותר, אני מתפללת שנס יעזור לי לשרוד את זה, אבל אני חושבת שאני נקראת הביתה. אני אשמח אם תאזינו לשיר האחרון שלי, כי כל ההכנסות יגיעו לבני בן ה-7".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה