בעולם

קייט מידלטון נראתה לראשונה מאז האשפוז המסתורי | צפו בתמונה

אינסוף שמועות על מצבה הבריאותי הציפו את הרשת, אבל הנסיכה מוויילס קייט מידלטון צולמה אמש נוסעת במכונית לראשונה מאז הניתוח בבטן בחודש ינואר
מערכת ice | 
קייט מידלטון (צילום shutterstock)
קייט מידלטון נצפתה לראשונה בפומבי מאז אשפוזה בחודש ינואר השנה. הנסיכה מוויילס נראתה נוסעת אתמול (שני) ברכב שבו נהגה אמה, קרול, ליד טירת וינדזור בבריטניה. קייט הרכיבה משקפי שמש וישבה בצורה זקופה.
מאז היעלמה של מידלטון בת ה-42, האינטרנט היה גדוש בספקולציות בשבועיים האחרונים לגבי מקום הימצאה, כולל הרבה בדיחות על חשבונה מאז פרסם ארמון בקינגהאם כי ב-17 בינואר כי עברה ניתוח מתוכנן בבטנה. הארמון דיווח כי היא תישאר מאושפזת למשך כשבועיים, ולאחר מכן לא תוכל לחזור לתפקידיה עד סמוך לחג הפסחא שחל בסוף מרץ.
 
בארמון הרגיעו את הציבור שהנסיכה מתקדמת בהחלמתה. הנסיך וויליאם שהה לצידה לאורך האשפוז ונצפה בבית החולים, אך לאחר שחרורה בסוף ינואר, הוא המשיך בעבודתו ונצפה בגפו באירועים פומביים ללא ליווי הרעייה.
 
למרות הרצון לשמור על פרטיותה של מידלטון, הסקרנות סביב מסתוריות הניתוח שיגעה את הגולשים ברחבי הממלכה והספקולציות נעו בין ניתוח לכריתת רחם (לאחר שלוש לידות והריונות קשים), לבין גידול סרטני, הפרעות אכילה ובולמיה, ועד ניתוח קוסמטי למתיחת הבטן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה