בעולם

הבית הלבן: ביידן קיצר את חופשתו כדי לדון במצב במזרח התיכון

הבית הלבן מסר כי נשיא ארה"ב החליט לקצר את חופשתו ולשוב לוושינגטון כדי לדון במצב האירועים במזרח התיכון. על רקע המגעים לעסקת החטופים, חמאס מסר את תשובתו למתווכות והדגיש את דרישותיו: הפסקת אש קבועה ונסיגת הצבא הישראלי מכל רצועת עזה
מערכת ice | 
בנימין נתניהו וג'ו ביידן (צילום פלאש / מרים אלסטר)
על רקע המשך הלחימה ברצועת עזה, הבית הלבן דיווח כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן החליט לקצר את חופשתו כדי לשוב לוושינגטון להתייעצויות הביטחוניות ולדון במצב האירועים במזרח התיכון.
מלחמת חרבות ברזל הגיעה ליומה ה-190 וטרם הגיעו שני הצדדים להסכמות רחבות בנושא עסקת החטופים. היום בערב (שבת) ארגון הטרור חמאס יצא בהצהרה רשמית וציין כי מסר למתווכות מצרים וקטאר את תשובתו להצעה שקיבל ביום שני האחרון.
עוד נמסר מטעם ארגון הטרור חמאס: "אנחנו מדגישים מחדש את דבקותנו בדרישותינו ובדרישות הלאומיות של עמנו: הפסקת אש קבועה, נסיגת הצבא הישראלי מכל רצועת עזה, חזרת העקורים לאזוריהם ולמקומות מגוריהם, הגברת הכנסת הסיוע ותחילת השיקום. אנחנו גם מדגישים את נכונותנו לעסקת שבויים רצינית ואמיתית בין שני הצדדים".
על רקע האיומים ההולכים וגוברים מאיראן, היום בערב (מוצ"ש) הכריז פיקוד העורף על שינויים משמעותיים במדיניות ההתגוננות של הציבור אשר יחולו מהשעה 23:00. במסגרת השינויים, הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ וחלה הגבלת על התקהלויות - עד 1,000 איש בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה