תקשורת ומדיה

בן כספית חושף בכיר בבית הלבן: "נתניהו מתכנן לתקוע לנשיא סכין בגב"

בטורו ב"מעריב", בן כספית מתח ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו וסיפר על התנהלותו החריגה בשנת 2015 מול נשיא ארה"ב לשעבר אובמה והממשל האמריקאי. בן כספית: "אני זוכר את הזעם בבית הלבן"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, בן כספית (צילום פלאש 90/ שיר טורם, מרים אלסטר)
איש התקשורת והעיתונאי בן כספית אשר מזוהה עם השמאל, מרבה למתוח ביקורת חריפה נגד ממשלת הימין הנוכחית ובעיקר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בטורו באתר החדשות "מעריב", מציין כספית כי "זרעי האסון" שבהם אנחנו מבחינים כיום החלו בשנת 2015, כאשר החליט נתניהו החל ב"מהלך חשאי" מאחורי גבו של נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה ומבלי לשתף את הממשל האמריקאי.
לטענתו, ראש הממשלה הגיע לנאום באותה השנה בפני שני בתי הקונגרס האמריקאי ללא ידיעת אובמה וללא ידיעת הממשל. בעקבות כך, מציין כספית כי מדובר במהלך "חסר תקדים" והוסיף: "לא היה כדבר הזה בדברי ימי אמריקה".
כספית מתח ביקורת חריפה נגד רה"מ נתניהו, כהרגלו, וציין כי מטרתו של האחרון לשכנע את המחוקקים האמריקאים שלא לתמוך בהסכם הגרעין, שהיה אז בשלבי גיבוש סופיים, היה חסר סיכוי בזמנו.
לצד זאת, סיפר איש התקשורת והעיתונאי בן כספית כיצד הגיב הממשל האמריקאי למהלך החשאי שביצע נתניהו באותה השנה. "אני זוכר את הזעם בבית הלבן", ציין. כמה ימים לפני האירוע המדובר, שר החוץ ג'ון קרי התמקד במשימה דיפלומטית למען ישראל.
לדבריו של כספית, בזמנו סיפר לו גורם בכיר בבית הלבן על תחושת הזעם של הממשל האמריקאי בנוגע למהלך החשאי של נתניהו: "הוא עשה את זה לבקשתה המפורשת של ישראל, ואחרי יומיים מתברר לנו שנתניהו, כל הזמן הזה, מתכנן להגיע לכאן כדי לתקוע לנשיא סכין בגב". 
איש התקשורת ומגיש תוכנית הבוקר ב-103FM, בן כספית, ידוע כאחד מהעיתונאים הבולטים אשר מרבים למתוח ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה. בחודש ינואר האחרון, תקף כספית את משפחת נתניהו, לאחר שדווח כי רעיית ראש הממשלה מעוניינת להדיח את "מסבירן הלאומי" אילון לוי.
בעקבות כך, כספית מתח ביקורת חריפה בנושא: "ניסיון ההדחה הזה הוא טרלול. בעולם מושלם, העומדים / עומדת מאחורי הניסיון הזה צריכה להיעצר באשמה של סיוע לאויב בשעת מלחמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הפלא? זה בדמו
    אזרחית 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב מיוחד, ש ביידן הוכיח את דאגתו האמיתית לעם ישראל השפוי לעומת הדאגה היחידה האנוכיות של משפחת המלוכה ללא מצפון ללא בושה, ו ב חוצפה לבוא לדרוש "תודה"מי אחראי על ההרכב של ממשלתישראלהקיצונית ביותר מאז קום המדינה?עבור האסון ,טבח ,ש בוצע ב 07.10.23 ו לא נמנע ב 2017 , למרות ש ישב מול המצלמות ו המיקרופון ו סיפר בפירטי פרטים לכל העולם ב שחצנות ( הודות ל שב"כ,מוסד...) עד כמה הוא בקיע בכל התוכנית של חמאס, צד אחרי צד: לעבור את הגדר, להיכנס ל ישובים, לרצוח,לחטוף...ו כלום לא עשה, כדי למנוע את האסון האכזרי ביותר בעולם!!! כמו ש אמסלם ורגב שלחו מכתבי הזהרה למנוע את אסון במירון...ו שוב: לא שמעתי, לא ידעתי, לא ראיתי...אסון כרמל ב אותה משמרת...מה צריך עוד לקרות ב משמרת של משפחת המלוכה, כאשר העם משלם מיליארדים על האבטחה של כל המשפחה, ו הם יודעים היטב, מדוע דרשו את זה מראש.
    סגור
  • 1.
    מה הפלא? זה בדמו
    אזרחית 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב מיוחד, ש ביידן הוכיח את דאגתו האמיתית לעם ישראל השפוי לעומת הדאגה היחידה האנוכיות של משפחת המלוכה ללא מצפון וללא בושה, ו ב חוצפה לבוא לדרוש "תודה" עבור האסון ,טבח ,ש בוצע ב 07.10.23 ו לא נמנע ב 2017 , למרות ש ישב מול המצלמות ו המיקרופון ו סיפר בפירטי פרטים לכל העולם ב שחצנות ( הודות ל שב"כ,מוסד...) עד כמה הוא בקיע בכל התוכנית של חמאס, צד אחרי צד: לעבור את הגדר, להיכנס ל ישובים, לרצוח,לחטוף...ו כלום לא עשה, כדי למנוע את האסון האכזרי ביותר בעולם!!! כמו ש אמסלם ורגב שלחו מכתבי הזהרה למנוע את אסון במירון...ו שוב: לא שמעתי, לא ידעתי, לא ראיתי...אסון כרמל ב אותה משמרת...מה צריך עוד לקרות ב משמרת של משפחת המלוכה, כאשר העם משלם מיליארדים על האבטחה של כל המשפחה, ו הם יודעים היטב, מדוע דרשו את זה מראש.
    סגור