בעולם

אסון בדובאי: הרשות הלאומית למשבר הודיעה: "תישארו בבית"

מדינות המפרץ נאלצות להתמודד עם מזג אוויר קיצוני במיוחד הכול שיטפונות וגשמים עזים. נמל התעופה של דובאי הושבת חלקית, הממשלה פרסמה אזהרה חמורה וסגרה משרדים, בתי ספר ובנקים. כמו כן, הרשות הלאומית למשבר ואסונות הזהירה את התושבים לא לצאת מהבית
מערכת ice | 
מזג אוויר קיצוני (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
מדינות המפרץ מתמודדות עם מזג אוויר קיצוני במיוחד מאתמול (שלישי), הכולל שיטפונות וגשמים עזים במיוחד. דובאי גרפה "שיא" של 75 שנה בכמות הגשמים, שנמדדו בפרק זמן קצר למדי. הממשלה פרסמה אזהרה חמורה וסגרה משרדים, בתי ספק ובנקים. כמו כן, הרשות הלאומית למשבר ואסונות במדינה הזהירה את התושבים: "תישארו בבתים, תחנו רכבים במקומות גבוהים שאינם מועדים לשיטפונות".
אחד המקומות אשר חווה את ההשפעות באופן ניכר הוא נמל התעופה הבינלאומי בדובאי, אשר הוצף לחלוטין. כתוצאה מכך התבטלו עשרות טיסות, ביניהן גם טיסות מישראל שנאלצו לנחות בשדות תעופה חלופיים. בסרטונים שעלו ברחבי הרשתות החברתיות ניתן לראות את המטוסים "שטים" על מסלולי ההמראה, וכן את פרצופיהם של הנוסעים המבוהלים שחרדים לבטיחותם.
   
כידוע, נמל התעופה בדובאי הוא אחד מהפופולריים ביותר על ידי הישראלים, כאשר טיסות רבות, בעיקר למזרח, עוברות בדובאי לקונקשנים. חברת התעופה הבינלאומית של איחוד האמירויות, אמירייטס, נחשבת לאחת מהאהובות ביותר על ידי הישראלים, והיא מחברות התעופה הבינלאומיות הבודדות אשר פועלות בישראל כמעט כל תקופת המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה