בעולם

אל תפספסו: המלך צ'ארלס רוקד הורה במסיבת חנוכה

מלך בריטניה צ'ארלס הגיע למסיבת טרום חנוכה של הקהילה היהודית בצפון לונדון, ואפילו רקד הורה עם ניצולי שואה לצלילי שירים יהודיים שונים. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
ערב חנוכה חל היום בישראל, אבל מי שהקדים וחגג עם הקהילה היהודית בלונדון הוא המלך צ'ארלס, שהגיע לחגיגות טרום חנוכה ורקד עם ניצולי שואה.
המלך צ'ארלס פתח את עונת החגים בביקור ב-JW3 London, מרכז קהילתי יהודי המשמש כמרכז לאמנויות, תרבות, עשייה חברתית ולמידה בצפון לונדון, ומארח ניצולי שואה מדי שנה לקראת החג. בתיעוד שהופץ מהאירוע נצפה המלך רוקד את ההורה לצלילי שירים יהודיים שונים, ביניהם "לחיים" מתוך כנר על הגג ו"אושר שלום".
 
כן נפגש המלך גם עם סטודנטים שעוטפים מתנות ומתנדבים שהכינו ארוחות שיחולקו באמצעות תוכנית בנק המזון של המרכז. אגב, זו לא חגיגת החנוכה הראשונה של המלך - ב-2019 הוא אירח קבלת פנים לפני חנוכה בארמון בקינגהאם.
 
הביקור התקיים בתקופה לא פשוטה עבור בני המלוכה, על רקע שידור סדרת הדוקו של נטפליקס על חייהם של הארי מייגן. במקביל לשיח סביב השלכות הדוקו, אף עלו שמועות לפיהן לכאורה צ'ארלס אינו אביו הביולוגי של הנסיך הארי. במשך שנים השמועה גרסה כי את שיערו האדמוני ירש מג'יימס יואיט, קצין צבא בריטי שאמו הנסיכה דיאנה ניהלה עימו רומן.
בטוויטר חרושת השמועות רק הסלימה: "הנסיך הארי מרשה למייגן מרקל ללכלך על משפחת המלוכה כי לדעתי המלך צ'ארלס הוא לא אבא שלו, אבא שלו זה ג'יימס יואיט. אז לא אכפת לו". עוד נטען כי הארי מקווה להגיע לפיוס עם אביו צ'ארלס ואחיו הבכור הנסיך וויליאם בשל הדוקו: "הארי שמח מהנרטיב של הסרט התיעודי ומהאופן שבו הוא ומייגן מרקל הוצגו. הסיבה שלהם הייתה לשתף את האמת שלהם על חייהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה