בעולם

סופה של טרגדיה: אותרה גופתו של הנעדר השני מאסון העגורן

היום (שני), אותרה גופתו של דקל מתחת להריסות העגורן שקרס למים. חברת החשמל, על כל עובדיה, מבכה את מותו של ניר דקל ומתאבלת יחד עם משפחתו
מערכת ice | 
ניר דקל
המאמצים האינטנסיביים של חברת החשמל לאיתורו של ניר דקל, עובד החברה שנעדר מאז קריסת העגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג, ב- 13 במרץ,  הופעלו במלואם, כאשר מזג האוויר ותנאי הים איפשרו זאת. בצהריי היום (שני), אותרה גופתו של דקל מתחת להריסות העגורן שקרס למים. חברת החשמל, על כל עובדיה, מבכה את מותו של ניר דקל ומתאבלת יחד עם משפחתו.
דקל הוא כאמור העובד השני שנעדר בעקבות האסון, כאשר גופתו של הראשון, נפתלי אדרי ז"ל, אותרה יומיים לאחר קריסת העגורן. סמוך לשעה 08:00 התקבל דיווח במשטרה על כך שנפלטה גופת גבר לחוף הים באשדוד. החשד המיידי היה שמדובר בגופת הנעדר ואכן בהליך זיהוי מהיר התברר כי מדובר בנפתלי אדרי, תושב אשדוד וגמלאי חברת החשמל.
בשל קריסת העגורן וההכרח להמשיך לייצר חשמל, גם אם בהיקף מינימלי, חברת החשמל הודיעה כי היא תחל בפיילוט לשינוע פחם במשאיות מתחנת הכוח אורות רבין שבחדרה לתחנה באשקלון. הפיילוט החל ב-10.04, כשבימים הראשונים יצאו כ - 20 משאיות מידי יום. בהמשך תיבחן הצלחת הפיילוט ויוחלט האם להגדיל את כמות המשאיות בהתאם לצרכים התפעוליים באתר רוטנברג.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה