בעולם

מועמדי המפלגה הרפבוליקנית תומכים בישראל: "חייבים לחסל את חמאס"

מועמדי המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב מביעים תמיכה בלתי מסויגת בישראל וקוראים לנתניהו להשמיד את חמאס במסגרת העימות השלישי שנערך הלילה בין המועמדים, המועמד המוביל דונלד טראמפ לא השתתף באף אחד מהעימותים עד כה
מערכת ice | 
רון דה-סנטיס (צילום מתוך האינסטגרם)
הבחירות לנשיאות ארה"ב ייערכו בעוד שנה בדיוק אבל כבר הלילה נערך העימות השלישי בין המועמדים הרפובליקניים לבחירות. במהלך העימות האחרון הביעו המועמדים תמיכה חסרת תקדים בישראל וקראו לראש הממשלה נתניהו לחסל את חמאס בעזה. המועמד הבכיר דונלד טראמפ לא השתתף באף אחד מהעימותים עד כה.
המועמד השני לפי הסקרים להיות מועמד הרפובליקנים לנשיאות ארצות הברית רון דה סנטיס אמר במהלך העימות כי "אגיד לנתניהו לגמור את העבודה אחת ולתמיד ולחסל את הקצבים מחמאס, אי אפשר לחיות עם אנשים כאלה על הגבול, נמאס לי שמאשימים את ישראל כל הזמן." גם שגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי הייתה באותו טון: "צריך לתת לישראל את כל הסיוע להחזיר את החטופים, הדבר האחרון שצריך זה להגיד לישראל מה לעשות. ארה"ב צריכה את ישראל, היא חוד החנית מול הטרור האיסלאמי".
 
הסנאטור טים סקוט טען כי אם היה נשיא, הוא היה עומד לצד ישראל ואומר שיש לה את כל התמיכה שהיא צריכה כדי למחוק את חמאס מהמפה: "אנחנו חייבים לעמוד לצד ישראל לחלוטין, ביידן חייב להבין שדיפלומטיה בלבד זוהי חולשה ופייסנות מובילה למלחמה, יש לביידן דם על הידיים, הוא חייב לתקוף גם באיראן ולא רק מחסנים בסוריה".
גם המועמדים הנוספים: איש העסקים וויווק ראמאסוואמי ומושל ניו ג'רזי לשעבר כריס כריסטי תמכו ללא סייג בישראל וטענו כי אם היו כעת בנשיאות היו נותנים לישראל את כל הגיבוי שהיא צריכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה