תקשורת ומדיה

הפגנת תמיכה של עשרות אלפים נגד אנטישמיות בלונדון

בשעה זו (ראשון אחה"צ) מתקיימת הפגנת ענק בלונדון עם לפחות 40,000 איש שקוראים לעצור את האנטישמיות וכן לשחרור כל החטופים

מערכת ice | 
בריטים צועדים (צילום מנדי מועלם)
ארגון "קמפיין נגד אנטישמיות" הבריטי מוביל בשעה זו צעדת סולידריות המונית לקריאה לשחרור החטופים ונגד האנטישמיות בלונדון. הצעדה התחילה בשעה 13:30 (בזמן אנגליה) כאשר נקודת היציאה היתה בית המשפט המלכותי ברחוב סטרנד בעיר.
בין הנוכחים בצעדה: ראש ממשלת הממלכה המאוחדת לשעבר בוריס ג'ונסון, עורך הדין ואיש הטלוויזיה רוברט מייקל רינדר, השחקנית והמנחה טרייסי אן אוברמן והרב הראשי של בריטניה, סר אפרים יצחק מירוויס.
רוב השלטים שנראים בצעדה נושאים כיתובים כגון: "בריטניה מאוחדת נגד אנטישמיות" ו"אפס סובלנות לאנטישמים".  ההומנים נשמעים צועדים ושרים "כל העולם כולו גשר צר מאוד" וכן קריאות "BRING THEM HOME". 
נכון לנובמבר 23, לפי ארגון "קמפיין נגד אנטישמיות" המארגן את הצעדה: 1 מכל 5 אנשים מאמין לפחות בשני סטריאוטיפים על העם היהודי. מאות פשעי שנאה אנטישמיים נרשמים מדי שנה, אך מספר התביעות לא הגיע אפילו ל-20 תביעות בשנה.

צילום: מנדי מועלם
 
שירות המשפט של הממלכה מסרב לחשוף כמה מקרים של אנטישמיות הוא מעמיד לדין מדי שנה, ולכן הארגון מנהל את רישום התביעות באופן עצמאי. על פי סקרים, מוסלמים בריטים נוטים להאמין בסטריאוטיפים אנטישמיים של ומדרגים יהודים כפחות טובים מבני דתות אחרות. המוסלמים הבריטים ברובם אינם מכירים באנטישמיות כבעיה מרכזית.
1 מכל 3 יהודים בריטים שקלו לעזוב את בריטניה בשנתיים האחרונות עקב אנטישמיות עם דאגה גוברת בגלל כישלונות להתמודד עם פשע אנטישמי ואנטישמיות בפוליטיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה