תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 חושף: ה-7.10 - גרסת כריסטמס בלונדון

כתב חדשות 12 ושליח חברת החדשות לאירופה, אלעד שמחיוף, שיתף סרטון מצמרר שנועד להעלות את המודעות לטבח ב-7 באוקטובר ביישובי וקיבוצי עוטף עזה ומציג מתקפה דומה על לונדון בבוקר חג המולד
תום נחום | 
אלעד שמחיוף (צילום קשת 12)
בעוד מאמצי ההסברה של עמדת מדינת ישראל נמשכים במרץ מאז ה-7 באוקטובר, מאמץ שהתגבר בתקופה האחרונה על רקע הביקורות הבין לאומיות סביב פעולות צה"ל ברצועת עזה, וכאשר ברור לחלוטין כי כלי תקשורת שונים בעולם, בהם בולט בצורה חריגה הסיקור האנטי ישראלי ב-BBC הבריטי, כתב ושליח חדשות 12 לאירופה, אלעד שמחיוף, שיתף סרטון מצמרר ובו מוצגת תקיפת פתע רצחנית בסגנון ה-7 באוקטובר בישובי עוטף עזה, רק על לונדון ובבוקר חג המולד, זאת במטרה להעלות את המודעות על הטבח הנורא שאירע בישראל בבוקר שמחת תורה וכמו כן, לחזק את הדרישה להשבת החטופים.
 
כל זאת לאחר שבחודש שעבר שמחיוף דיווח על תקיפה אנטישמית נגד בית ספר יהודי לבנות בצפון לונדון, כאשר צבע אדום נשפך על שער הכניסה לבית הספר במה שעשוי להתפרש כאיום ברצח. שמחיוף כתב באנגלית כך: "אני לא באמת מבין איך לכסות את בתי הספר היהודיים בצבע אדום, במקרה הזה בית הספר לבנות בצפון לונדון, יעזור לזכויות האנשים הפלסטינים, אבל הם אמרו שזה לא קשור לאנטישמיות אז לנו ליהודים אין שום סיבה לדאוג, נכון? בטוח...".
 
גם שליחת חדשות 12 לארצות הברית, יונה לייבזון, חשפה מתקפה דרמטית במיוחד נגד ישראלים בקליפורניה וכתבה בטוויטר שלה כך לצד תמונות וסרטון שמתעד את התקיפה המדוברת: "אירוע חריג בסן חוזה קליפורניה: חבורה של כעשרה ישראלים הגיעה להפגין מול מחאה פרו פלסטינית. באיזשהו שלב חלק מהמפגינים התחילו להתקרב אליהם אז הקבוצה הישראלית החלה להתרחק ונכנסה לתוך דירה בבניין ששם גר אחד הישראלים, קבוצת המפגינים הפרו פלסטינים הלכה בעקבותיהם. הם קראו לעברם ״אנחנו חמאס״, אחד הישראלים אמר שהוא ראה שיש לאחד מהם סכין".

"הם נעלו את הדלתות ונשארו בדירה והתקשרו למשטרה שלא הגיעה ולקב״ט הקונסוליה בסן פרנסיסקו שהנחה אותם להישאר בדירה, עד שבסוף המפגינים למטה התפזרו. בשיחה איתנו אישר הקב״ט את פרטי הארוע. בתמונות ניתן לראות את ההתקהלות ובציוץ הבא בוידאו שצילמו השכנים אפשר לשמוע את הפחד מההתקרבות לבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה