שיווק ופרסום

אילון מאסק ממשיך לחטוף: זה העיתון שמצטרף לחרם עליו

אילון מאסק ממשיך להסתבך אחרי שתמך בספקולציות אנטישמיות בזויות, ואף ניסה להשכיח זאת עם ביקורו השבוע בישראל. אחרי החרם של החברות הגדולות בעולם, גם העיתון "וושינגטון פוסט" מצטרף והודיע כי יפסיק לפרסם תכנים בטוויטר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום unsplash, shutterstock)
אילון מאסק אמנם ניסה להשכיח שתמך בספקולציות אנטישמיות בזויות ברשת החברתית טוויטר שבבעלותו, אחרי שהגיע לבקר בישראל בשבוע האחרון. אבל השערוריות של האיש העשיר בעולם לא נשכחות כל כך מהר, כאשר עוד ועוד גופים גדולים בעולם מודיעים כי הם מפסיקים לפרסם ברשת החברתית שבבעלותו.
אחרי שחברות כמו אמזון, קוקה קולה, אפל, AIRBNB, IBM, האחים וורנר ועוד חברות גדולות ומשפיעות במיוחד בעולם, הודיעו כי יפסיקו לפרסם בטוויטר, כעת מצטרף גם עיתון ה"וושינגטון פוסט", זאת לאחר שהדובר שלו הודיע כי העיתון יפסיק לפרסם תכנים בטוויטר.
 
אתמול (שלישי) פורסם בעיתון מאמר, בו הוא חשפו את הסיבות לכך, בו בין היתר נכתב כי בימים האחרונים מאסק הדהד בין היתר ציוצים הקשורים לתיאורית הקונספירציה "פיצה גייט", לפיה הקלינטונים והמפלגה הדמוקרטית מפעילים רשת פדופיליה במספר מסעדות במדינה.
על פי אתר הניו יורק טיימס, טוויטר עשויה להפסיד עד סוף השנה 75 מיליון דולר בהכנסות פרסום, זאת מאחר ומספר חברות גדולות הודיעו כי הן משהות את מסעות הפרסום שלהם בפלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה