בריאות

טרגדיה: לאחר שאובחנה בשפעת - ילדה בת 6 נפטרה בבית החולים

צוות מד"א חיפה הוזעק לטפל בילדה שסבלה ממחלת חום ונמצאה ללא רוח חיים. היא עברה החייאה אך מותה נקבע בחדר המיון בבית החולים רמב"ם. בדיקות ראשוניות הראו כי הילדה חלתה בשפעת 

מערכת ice | 
אמבולנס (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
צוות מד"א חיפה הוזעק אמש (שלישי) לטפל בילדה שסבלה מחום גבוה ונמצאה ללא רוח חיים. כשהגיעה האמבולנס לחדר המיון בבית החולים רמב"ם, הצוות הרפואי קבע את מותה במקום. בדיקת אנטיגן שנלקחה עם קבלתה למקום הראתה כי חלתה בשפעת. 
ד"ר עופר בלומנפלד, מומחה ברפואת משפחה במחוז צפון במכבי שירותי בריאות, מציין כי "בשבועות האחרונים יש תחלואה מתועדת בעיקר בנגיפי הקורונה והשפעת. אם עד לפני כחודש, מקרי התחלואה בקורונה היו זניחים והגיע אליי מקרה אחד בשבוע בערך, בשבוע האחרון אני מאבחן מדי יום לפחות שניים-שלושה מקרים מוכחים".
עוד הוסיף בלומנפלד והסביר את הקשר לקורונה: "מי שחלה בקורונה בעבר לא בהכרח חווה את אותם התסמינים בתחלואה הנוכחית. מה שמאפיין את הנגיף כיום זה בעיקר כאבי ראש חזקים, כאבי גרון ולעיתים גם נזלת או שיעול, עם או ללא חום גבוה".
 
"ברגע שמישהו מבני הבית מתחיל להראות תסמינים של מחלות חורף כמו שיעול, נזלת, חום גבוה או כאבי ראש למשל, חשוב שבני הבית יבצעו את הבדיקה הנגיפית ויראו אם מדובר בקורונה, שפעת או במחלה נגיפית אחרת. אגב, בהחלט ניתן לחלות גם בתחלואה כפולה", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה