בריאות

טבע תתרום תרופות לפליטים מאוקראינה, זה הסכום שתשקיע

ענקית התרופות הודיעה על תרומת תרופות חיוניות בשווי של למעלה מ-11 מיליון דולר עבור טיפולים אקוטיים לפליטים שמגיעים ארצה מאוקראינה. התרומה של טבע כוללת למעלה 1.3 מיליון אריזות, בשווי של למעלה מ-10.8 מיליון דולר
מערכת ice | 
בניין חברת טבע (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
ענקית התרופות 'טבע' הודיעה היום (שני) על תרומת תרופות חיוניות בשווי של למעלה מ-11 מיליון דולר עבור טיפולים אקוטיים לפליטים האוקראינים. זה ממשיך את הסיוע של ישראל לאוקראינה במלחמה מול רוסיה, כאשר מוקדם יותר משרד הבריאות הודיע על הוצאה של בית חולים שדה לאוקראינה.
התרומה של טבע כוללת למעלה 1.3 מיליון אריזות, בשווי של למעלה מ-10.8 מיליון דולר (עלות רכישה סיטונאית), ומרביתה נעשתה בשיתוף עם השותף של החברה 'Direct Relief'. רבות מהתרופות נמנות ברשימת התרופות החיוניות של ארגון הבריאות העולמי (WHO) והן מיועדות בעיקר לטיפולים אקוטיים כגון אנטיביוטיקה, מצבי נשימה ועוד.
 
טבע גם תרמה למעלה מ-25,000 אריזות אנטיביוטיקה בשווי של כ-186,000 דולר ל-'איחוד הצלה', ארגון חירום וסיוע ישראלי מוביל, ללא מטרות רווח, כסיוע למחנות פליטים ובתי חולים שדה במולדובה על גבול אוקראינה. התרופות הגיעו ליעדן בשבוע שעבר ומסייעות בטיפול באלפי פליטים שנמלטו מהמלחמה.
בנוסף, טבע משתפת פעולה עם 'People in Need', ארגון לא-ממשלתי אירופאי, במטרה לספק כ-82,000 אריזות (בשווי של כ- 180,000 דולר) של מוצרים לתינוקות וילדים אוקראינים, הנאבקים בתנאי היגיינה לקויים כתוצאה מהמשבר ההומניטרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה