בריאות

השוקולדים יורדים מהמדפים: אלו המוצרים שעליכם להחזיר

שורה של מוצרים בציפוי שוקולד מריר של הולי קקאו עומדים לפני ריקול לאחר תלונה של אזרח ושורה של בדיקות שערכה החברה, שמצאה כי הם מכילים אלרגן חלב במוצר שלא מופיע על שקית האריזה
כפיר אדר | 
סופרמרקט (צילום pixabay)
חברת הולי קקאו פרסמה הודעת אזהרה לציבור לאחר שבעקבות תלונת אזרח, נמצאו שאריות של אלרגן חלב במוצר, זאת על אף שהאלרגן לא מופיע ברשימת האלרגנים שעל גבי שקית המוצר.
המוצר המדובר הוא אגוזי לוז מצופים בשוקולד מריר מעולה 70 אחוז, תכולת השקית: 100 גרם וברקוד המוצר: 7290013816153. החברה הודיעה: "צרכנים אלרגיים לחלב מתבקשים שלא לצרוך את המוצר הנ"ל. בתאום עם שירות המזון במשרד הבריאות, אנו פועלים לאיסוף המוצר ולתיקון התווית. לבירורים ניתן לפנות לשירות הלקוחות של המשווק: טחנת האבן קואופ בע"מ".
 
בהמשך להודעה, ובעקבות בדיקות נוספות שנערכו ביוזמת המפעל, נמצאו שאריות של אלרגן חלב בסדרת מוצרים, זאת למרות שהאלרגן לא מופיע ברשימת האלרגנים שעל גבי אריזות המוצרים. מדובר ברשימה לא קצרה כלל.
כל התאריכים בתקופה שבין 21/3/1 עד וכולל - 22/3/25. עדיף להשתמש לפני התאריכים בתקופה שבין 22/3/1 לבין 23/3/25. המוצרים ייאספו על ידי החברה שקוראת לצרכנים להחזירם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה