ויראלי

אילן לוקאץ' נגד המילקי: "מעדן שוקולד בינוני"

כתב חדשות 12 החליט להכניס את עצמו ללב הסערה ולהכריע בשאלה: האם לאכול במילקי קודם את הקצפת או לערבב עם השוקולד, אבל התשובה הסופית לקחה אותו בכלל למעדן אחר של שטראוס - מעדן הגולן 
מערכת ice |  1
אילן לוקאץ' (צילום פלאש 90/ משה שי)
איך אתם אוכלים את המילקי שלכם: קודם הקצפת או מערבבים עם השוקולד? לסוגייה זו נדרש כתב חדשות 12 כאשר הביע את עמדתו הברורה כאשר דרך אחת הופכת את המעדן לבינוני ורק הדרך השנייה הופכת את אכילתו למושלמת.
איך הכול התחיל? משתמש בטוויטר כתב את דעתו כי "מי שלא מערבב מילקי לא מבין באוכל", דבר שעורר את חמתו של עמוד הטוויטר ההומוריסטי לכאורה של יטבתה שעקץ: "בוא נטחן את כל האוכל למשחה אחידה וזהו נסיים עם הקטע הזה של עונג בזכות הבדלי מרקמים טעמים וטמפרטורות".
על כך הגיב כתב חדשות 12 בן ה-60, אילן לוקאץ' כאשר הביע את עמדתו כי המעדן של חברת שטראוס, אם הוא נאכל לבדו "מדובר במעדן שוקולד בינוני עם קצפת עוד פחות מזה". אך אם באמת מערבבים את הקצפת ביחד: "אבל כשמקפלים אותה בעדינות בלי לשבור לתוך השוקולד מתקבל משהו שהוא יותר מסכום חלקיו".
 
בכלל, לדברי העיתונאי, השילוב הכי טעים לא מגיע בכלל ממילקי אלא ממעדן הגולן של שטראוס שחווה קאמבק בתקופה האחרונה: "מדובר במעדן שוקולד בינוני עם קצפת עוד פחות מזה, אבל כשמקפלים אותה בעדינות בלי לשבור לתוך השוקולד מתקבל משהו שהוא יותר מסכום חלקיו. הכי טוב זה מילקי-של-גיבורים: מכינים קצפת יציבה טובה ומקפלים לתוך "מעדן הגולן" שוקולד חלב, ביחס שמועדף עליכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מביכוש
    קארל 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם באמת חושבים שזה "עמוד הטוויטר ההומוריסטי לכאורה של יטבתה"? זה היוזר של אורן ברזילי
    סגור