בריאות

ד"ר אלרעי פרייס הותקפה מחוץ לביתה, משרד הבריאות זועם

ראש מערך בריאות הציבור הותקפה במטר של קללות ואיומים מחוץ לביתה, במשרד הבריאות עלו להתקפה: "מצפים מגורמי האכיפה לפעול להחזרת ביטחונה האישי ובסביבת מקום מגוריה של ד"ר אלרעי פרייס. לא נקבל כל גילויי אלימות כלפי עובדים במערכי הבריאות"
מערכת ice |  2
שרון אלרעי פרייס (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
במהלך ימי התפרצות נגיף הקורונה בישראל, דוקטור שרון אלרעי פרייס, המשמשת ראש שירותי בריאות הציבור, הפכה לשם שהכי קשור לנגיף ולהתמודדות עימו, אך מכחישי קורונה רבים בישראל העמידו אותה על המוקד. אמש (ראשון) היא הותקפה מחוץ לביתה במבול של קללות על ידי אנשים שהפגינו מול ביתה.
במשרד הבריאות הודעה חריפה: "המשרד רואה בחומרה רבה את הארוע בשעות הבוקר מחוץ לביתה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ארוע שמצטרף לארועי הטרדה בלתי נסבלים נוספים של עובדי ציבור במשרד הבריאות". 
 
"אנו רואים בחומרה שיח אלים או כל גילוי אלימות מכל סוג שהוא" אומר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש  ומוסיף: "ד"ר אלרעי פרייס עושה את שירותה לילות כימים למען בריאות הציבור בישראל".
לסיום ביקשו להבהיר: "אנו מצפים מגורמי האכיפה לפעול להחזרת ביטחונה האישי ובסביבת מקום מגוריה של ד"ר אלרעי פרייס. לא נקבל כל גילויי אלימות כלפי עובדים במערכי הבריאות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סדי עדין עם הסוכנת של פייזר שחונקת את הילדים שלנו בסמרט
    שם ז לא מסכה 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא הותקפה ולא נעליים בסה"כ מישהו עם ביצים אומר לה בצורה עדינה מידי לטעמי את מה שכול הכבשים המטומטות צריכות לומר לה. האישה הזו אחראית לגושפנקא העלאק מדעית שסותמת לילדים שלנו את פתחי הנשימה בסמרטוטים.
    סגור
  • 1.
    מצדיע לד"ר פרייס. לרסס את הוירוסים התוקפים.
    חיים 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל וירוס שתוקף אדם - לרסס אותו מייד.
    סגור