בריאות

מתנגדי חיסונים תקפו את פרייס בסמוך לביתה

מתנגדי חיסונים הגיעו היום לביתה של ראש בריאות הציבור שרון אלרועי פרייס והטיחו בה גידופים והפיצו ברשתות החברתיות. פרייס הגישה תלונה במשטרה
מערכת ice | 
שרון אלרעי פרייס (צילום יונתן סינדל פלאש 90)

מתנגדי חיסונים תקפו הבוקר (שני) את ראש שירותי בריאות הציבור, הד"ר שרון אלרעי פרייס, מחוץ לביתה. על פי תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות על ידי המפגינים עצמם, נראית פרייס מטיילת עם כלבה, כאשר הפעיל סדי בן שטרית מכנה אותה "סוכנת הכאוס", צועק לעבריה במגפון, ותוקף אותה מילולית.  
 



בעלה של פרייס הגיב לדברים בחשבון הטוויטר שלו :"לארבעת הפחדנים עם המגפון שארבו והתנפלו היום בבוקר על אישה שטיילה עם כלבה. אתם חלאות עלובי נפש".

על פרסומים בכלי התקשורת, פרייס הגישה תלונה במשטרה נגד סדי בן שטרית בגין הטרדה, והמשטרה תפתח בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.
 


במשרד הבריאות גם כן, מיהרו לגבות את פרייס והודיעו כי הם : "רואים בחומרה שיח אלים או גילוי אלימות מכל סוג. ד"ר אלרעי פרייס עושה את שירותה לילות כימים למען בריאות הציבור בישראל. אנו מצפים מגורמי האכיפה לפעול להחזרת ביטחונה האישי ובסביבת מקום מגוריה. לא נקבל כל גילויי אלימות כלפי עובדים במערכי הבריאות".
   
עוד באוקטובר האחרון התלוננה ראשת בריאות הציבור על אלימות ואיום אליהם היא חשופה. בין היתר פנה אז בעלה מאיר פרייס למשטרה ולשר לבטחון הפנים עומר בר לב : "פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה