בריאות

טייפון בדרך להונג קונג: בדיוק בזמן ביקור הנשיא הסיני

חזאי מזג אוויר בסין הזהירו מפני סופת טייפון שצפויה לפקוד את דרום סין בימים הקרובים - במהלך ביקור נשיא המדינה שי ג'ינפינג בהונג הקונג; סערות בים סין הדרומי, יגיעו כנראה לדרגות מתונות, אך הרוח בחלקים מסוימים של הים עשויה להיות חזקה יותר
מערכת ice | 
המסעדה האייקונית בהונג קונג
חזאי מזג אוויר סיניים הזהירו היום (רביעי) מפני סופת הטייפון הראשונה של הקיץ, שתלווה בגשמים. מזג האוויר הסוער במיוחד צפוי לפקוד את איזור דרום המדינה בימים הקרובים, זאת לקראת יום השנה ה-25 למסירת הונג קונג חזרה לריבונות המדינה. כך עולה מדיווח ב"רויטרס", המבוסס על סוכנות הידיעות הממלכתית של סין 'שינחואה'.
 
לפי הפרסום, נשיא סין שי ג'ינפינג יבקר בהונג קונג בתחילת חודש יולי, לרגל יום השנה למסירת המושבה הבריטית לשעבר, כשברקע, שקע טרופי בים סין הדרומי עשוי להתפתח לטייפון תוך 36 שעות ולנוע לכיוון הונג קונג.
 
עוד צוין, תושבי מחוז החוף של גואנגדונג, המחוז המאוכלס ביותר בסין עם כ-126 מיליון תושבים, סבלו מוקדם יותר החודש מגשם שהביא להצפות כאשר סופות רעמים פקדו את דרום סין. וכי החזאים אמרו כי סערות בים סין הדרומי, מול החוף המזרחי של גואנגדונג וליד איי פארסל, צפויות להגיע לדרגות מתונות, אך הרוח בחלקים מסוימים של הים עשויה להיות חזקה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה