תיירות

טסים למזרח? זו המדינה שקיצרה משמעותית את תקופת הבידוד

סין הודיעה על קיצור תקופת הבידוד לתיירים לאחר יותר משנתיים; הנוחתים בסין ידרשו לשהות 10 ימים בבידוד במקום 14 עד 21 ימים שנדרשו קודם לכן
מערכת ice | 
מטוס בואינג של צ'יינה איסטרן איירליינס (צילום ויקיפדיה)

סין הודיעה על קיצור תקופת הבידוד לתיירים לאחר יותר משנתיים מאז פרוץ מגיפת הקורונה. כך דווח אתמול (שלישי9) ב-CNBC.


הנוחתים בסין יצטרכו לשהות בבידוד ב'מתקן ייעודי' כמו מלון, למשך שבעה ימים, וכן שלושה ימים נוספים בבידוד ביתי. בעבר, נוסעים שנכנסו לסין נאלצו לבלות 14 עד 21 ימים בהסגר מרכזי, בהתאם לעיר הכניסה והיעד במדינה.
 


עוד צוין כי גם בתוך סין, חולים מאומתים  יצטרכו גם כן לבלות שבעה ימים 'בלבד' בהסגר מרכזי, ולאחר מכן שלושה ימים בבית. לעומת מדניות בידוד של לפחות שבועיים, שנמשכה עד לאחרונה באיזורים רבים במדינה.

סין דיווחה ביום שני על מקרה אחד של חולה מאומת עם תסמינים - במחוז הדרומי של גואנגדונג - ו-21 מקרים ללא תסמינים. הערים בייג'ין ושנגחאי שיצאה לאחרונה מסגר הדוק של חודשיים לא דיווחו על אף אחת מהקטגוריות.
 


הודעה של ממשלת סין מצטרפת למגמה בחודשים האחרונים, במהלכם חלק מהערים החלו לצמצם את משך חובת הבידוד. בייג'ינג דרשה בתחילת מאי 10 ימי בידוד במקום ייעודי ושבעה ימים נוספים בבית, לעומת 14 ימים של הסגר מפוקח קודם לכן.

סין החלה להדק את גבולותיה בסוף מרץ 2020, עם התפשטותה הנרחבת של מגיפת הקורונה ברחבי העולם. המקרה הראשון של המחלה הופיע כזכור, בסוף 2019 בעיר ווהאן בסין.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה