בריאות

ג'ו ביידן ממשיך לסבול: אובחן שוב כחיובי לקורונה

הנשיא ביידן עדיין לא יצא מכלל סכנה, לאחר שנבדק ויצא חיובי לנגיף הקורונה, בפעם השנייה תוך כשבועיים, כך הודיע הבית הלבן אחר הצהריים
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום יוטיוב/ 60 Minutes)
אחרי שנדבק בנגיף כשחזר מביקורו במזרח התיכון, הודיעו אנשיו במהלך השבוע כי הנשיא ג'ו ביידן שלילי לקורונה. היום (שבת) אחרי הצהריים אובחן שוב הנשיא בן ה-79 כחיובי לנגיף. זה מקרה "ריבאונד", אומרים הרופאי
"כפי שתואר בשבוע שעבר, בהכרה בפוטנציאל לחיוביות כביכול 'ריבאונד' של הקורונה שנצפתה באחוז קטן מהחולים שטופלו ב-PAXLOVID, הנשיא הגביר את קצב הבדיקות שלו, הן כדי להגן על אנשים סביבו והן כדי להבטיח זיהוי מוקדם של כל חזרה של שכפול ויראלי", אמר דוקטור הבית הלבן ד"ר קווין אוקונור.
 
אוקונור אמר במכתב כי ביידן נבדק שלילי ל-COVID-19 ביום שלישי בערב, רביעי בבוקר, יום חמישי בבוקר ושישי בבוקר, אך נבדק חיובי בשבת בבוקר על ידי בדיקת אנטיגן. הרופא אומר שההדבקה מחדש מייצגת "חיוביות חוזרת" ואמר שבידן לא חווה הופעה חוזרת של תסמינים, ואין צורך להתחיל מחדש את הטיפול, אך ביידן הנשיא בן ה-79 יתחיל ב"נהלי בידוד קפדניים", לפי אוקונור.
ביידן צייץ בשבת אחר הצהריים שהוא ימשיך לעבוד: "חברים, היום נבחנתי שוב ל-COVID. זה קורה עם מיעוט קטן של אנשים. אין לי תסמינים אבל אני מתכוון לבודד למען בטיחותם של כל מי שסביבי. אני עדיין בעבודה, ואהיה חזרה לכביש בקרוב", אמר ביידן.
ביידן נראה לאחרונה בכמה אירועי הבית הלבן ללא מסכה מאז שנבחן שלילי לקוביד ביום רביעי, כולל בשולחן עגול שדן בכלכלה ביום חמישי. ד"ר מארק סיגל, אנליסט רפואי פוקס ניוז ופרופסור לרפואה במרכז הרפואי לאנגון של אוניברסיטת ניו יורק אמר שזה לא נראה טוב עבור הנשיא ביידן: "לא נראה טוב לנשיא שחושב על בחירות. הוא שיחק יותר מדי עם זה", אמר ד"ר סיגל.
ביידן ואנשיו דווקא ישמחו לעוד פסק זמן של הנשיא ממגע עם התקשורת, בעיצומם של אינפלציה, מיתון שבבית הלבן מכחישים את קיומו, וכמה נאומים מגומגמים של הנשיא הדועך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה