בריאות

אילון מאסק מתכנן להיפטר מההרגל המגונה הזה

אילון מאסק רוצה לעשות שינוי לאורח חיים בריא יותר ובמקום לבדוק את הטלפון שלו, דבר ראשון על הבוקר לקיים אימון בוקר

מערכת ice | 
spaceX (צילום ויקיפדיה, flickr/ U.S. Air Force Academy)
"יש לי הרגל רע, שאני חושד שהרבה אנשים עושים, לבדוק מיד את הטלפון שלי בבוקר" מספר אילון מאסק, מנכ"ל טסלה וספייס איקס בריאיון לפודקאסט Full Send. לדברי האיש העשיר בעולם זה הרגל נורא והוא מעדיף להתאמן ולהיות במצב פיזי טוב יותר.
"לכן, אני הולך לעבור מלהסתכל מיד על הטלפון שלי ברגע שאני מתעורר לאימון במשך 20 דקות לפחות  ואז אני אסתכל על הטלפון שלי", הוסיף.
 
מאסק צודק בדבריו, אחוז גבוה מאוד, כ-80%, ממשתמשי הסמארטפונים בודקים את הטלפונים שלהם ב-15 הדקות הראשונות של ההתעוררות, זאת על פי ממצאי IDC Research. ההיגיון להחליף פעילות זאת בפעילות ספורטיבית הוא הגיון בריא. מחקרים מצביעים על כך שאימונים מוקדם בבוקר לאחר הקימה עשויים לשפר גם את הפרודוקטיביות. בשנת 2019, מחקר שפורסם בכתב העת British Journal of Sports Medicine מצא כי פעילות גופנית יומית ומתונה בבוקר שיפרה את הזיכרון לטווח הקצר של המשתתפים, הקשבה ותהליך קבלת ההחלטות שלהם.
מאסק, שבדרך כלל הולך לישון בסביבות השעה 3 לפנות בוקר ומתעורר עד השעה 9:30, אמר שהרגל הסמארטפון שלו נולד במידה מסוימת מתוך חרדה. הוא רוצה לוודא שהוא לא החמיץ שום מקרה חירום של החברה בזמן שישן. "אני מנהל את SpaceX ואת טסלה, כך שבדרך כלל יש איזשהו דבר שקרה במהלך הלילה", הוסיף ואמר בפודקאסט. זו לא הפעם הראשונה שמאסק מדבר בפומבי על החטאים שלו או על המוטיבציה שלו לרסן אותם. בראיון ל-Auto Bild ב-2014, הוא אמר שהוא עבד כדי לצמצם את צריכת הקפאין שלו כדי שלא יהיה כל כך מתוח בעבודה.
"היו כנראה פעמים שבהן היו לי כמו שמונה דיאט קולה ביום או משהו מגוחך", אמר מאסק באותו ראיון. "אני חושב שבימינו זה כנראה אחד או שניים, אז זה לא מטורף מדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה