בריאות

סופר פארם יוצאת עם בדיקת קורונה ושפעת לשימוש עצמי

לקראת החורף, סופר פארם מציעה לראשונה בדיקת אנטיגן ביתית לאבחון קורונה ושפעת. הבדיקה תאפשר לחולים לזהות בבית את מחלתם ולדעת כיצד להתייחס למחלה
מערכת ice |  1
בדיקה ביתית לשפעת וקורונה (צילום דיגיטאץ פזית רור)
בימים האחרונים התחלנו סוף סוף להרגיש כי החורף בפתח. עם החורף גם השפעת, ובשנים האחרונות גם הקורונה, מרימות ראש ואנו נופלים כמו זבובים. בעקבות כך סופר פארם מציעה לראשונה בדיקת אנטיגן ביתית לאבחון קורונה ושפעת.
הבדיקות מיועדות לאלה החשים בסימפטומים כמו חום, שיעול, חולשה וכאבי גרון, ועל ידי הבדיקה יוכלו לדעת האם הם חולים בקורונה, שפעת או בשניהם. יתר על כן, הבדיקה מסוגלת להבחין בין שני זנים של שפעת הנמצאים בגוף – שפעת מסוג A או B. סופר פארם מפרסמת כי הבדיקה תהיה זמינה החל מהימים הקרובים בסניפי סופר פארם וסופר פארם אונליין. מחיר מארז המכיל חמש בדיקות יעמוד על 49.90 שקל.
 
אלכס קורז', ראש מטה הנהלה סופר פארם: "רשת סופר פארם מציעה בדיקה ביתית מהירה לזיהוי אנטיגן קורונה ושפעת מסוג A+B, המאפשרת להבחין האם אתם חולים בקורונה, שפעת או בשניהם. הבדיקה החדשה המצטרפת למערך הבדיקות הרחב של סופר פארם הכולל בדיקות אנטיגן ביתיות, בדיקות אנטיגן בשיחת וידאו ללא עמידה בתור, ועמדות פיזיות לבדיקות קורונה, בהן ניתן למצוא בדיקות אנטיגן מוסדי ובדיקות, PCR הפרושות ב-11 סניפים ברחבי הארץ לנוחות הלקוחות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד בדיקה שקרית
    עמית 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדים עליכם בפעם המיליון.
    סגור