בריאות

כוכבת "פריפריה אימפריה" חושפת טרגדיה ענקית: "איבדתי חשק לחיות"

נעמה מריומה, כוכבת "פריפריה אימפריה", מספרת איך פטירת אמה הובילה אותה לתת-משקל - ומה עזר לה להתמודד עם האבל הכבד
מערכת ice |  1
נעמה מריומה (צילום עומר אליהו לוי)
נעמה מריומה, כוכבת הסדרה "פריפריה אימפריה" שמשודרת ב-YES, התראיינה ל"ידיעות אחרונות", שם היא מספרת איך פטירת אמה הובילה אותה לתת-משקל - ומה עזר לה להתמודד עם האבל הכבד, בראיון חושפני ואישי במיוחד.
"אמי נפטרה כשהייתי בת 47. היא הייתה לביאה, דומיננטית, מאוד חרדתית לגבינו", סיפרה מריומה בפתח דבריה. מריומה המשיכה: "כשגדלתי, הפכנו לחברות טובות. יום אחד היא התחילה להרגיש לא טוב. השתעלה, היה לה קשה לנשום. ואז היא קרסה, הרדימו והנשימו אותה".
 
מריומה הוסיפה לשחזר את הטרגדיה הנוראה: "היו לה גרורות בריאה. באותו סוף שבוע נשארתי עם הילדים, התקשרתי לאחי והוא אמר: 'נעמה, אין אמא. היא מתה'. התחלתי לצרוח. השכנים הגיעו. קרעתי את הבגדים, השתטחתי על הרצפה. לא הספקתי להיפרד ממנה. חשבתי שהיא תהיה איתי כל החיים. בתקופת האבל הייתי שולחת את הילדים למסגרות, ונשכבת על הרצפה. לא היה לי תיאבון. הגעתי ל־45 קילו. איבדתי חשק לחיות. לא היה בי צלם".
לסיום, סיפרה מריומה איך יצאה מהמצב הקשה: "אחי שגיא התחנן שאצא מזה. התחלתי ללכת לפסיכולוגית ובזכות הטיפול הפכתי לעצמאית. היום, אני האמא של עצמי. מחבקת את עצמי, מלטפת את עצמי ומנגבת לעצמי את הדמעות. אני אפילו מסמסת לעצמי דברים שמרימים לי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נעמה את מהממת
    שירן 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לאל שזכינו להכיר אותך
    סגור