בריאות

החטיף האהוב בישראל יורד מהמדפים: מה הסיבה?

אחרי 90 שנה, מפעל אחוה לייצר שניים מהחטיפים הנוסטלגיים ביותר שלו "בננית" ו"תותית" זאת בשל עליית מחירי חומרי הגלם והרצון לעבור למזונות בריאים יותר
מערכת ice | 
סופרמרקט (צילום Magma Images)
בשורה עצובה לחובבי הנוסטלגיה. מפעל אחוה שפועל באזור התעשייה אריאל הפסיק לאחרונה, אחרי 90 שנה, לייצר שניים מהחטיפים הנוסטלגיים ביותר שלו "בננית" ו"תותית" זאת בשל עליית מחירי חומרי הגלם והרצון לעבור למזונות בריאים יותר.
יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה אמר ל"ישראל היום": "בננית ותותית הם מהמוצרים היותר הנוסטלגיים שלנו, אשר יוצרו בתקופת ראשית המפעל לפני יותר מ-90 שנה. התחלנו לייצר את החטיפים הללו ב-1929 כאשר המפעל שכן בדרום תל אביב. כשעברנו למפעל החדש, עשינו עצירה קטנה בייצור, משום שהחטיפים הללו תפסו שטחי יצור גדולים במפעלים הישנים. אז הקפאנו את הייצור לשלוש שנים וחידשנו את הייצור לפני כשנה".

במהלך השנים נמכרו מיליוני יחידות מדי שנה. החטיפים הללו היו רווחיים מאוד עבור אחווה, לדברי המנהלים המוצר מיצה את עצמו ויש העדפה להתמקד במותג מספר אחד של 'אחווה' הטחינה.
כעת מסמנים באחווה את הצעד הבא - חטיפי תמרים, כשהמטרה היא להפוך אותו למוצר שיהיה מספר אחת אצל הצרכנים וגם במחיר נגיש. כעת מעריכים כי בתוך חודשיים המוצרים החדשים יגיעו לסופרמרקטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה