בריאות

מובילים ברפואה: החברה שפיתחה "ריאה מלאכותית" בדרך לאישור FDA

המכשיר מיועד לבצע מעקף במהלך ניתוחים אשר מאפשר לרופאים לבצע את הניתוח מבלי להפריע לתפקוד הלב והריאות. הגשת המוצר לאישור למנהל התרופות האמריקאי (ה-Food and Drug Administration) צפוי לקבל אישור ראשוני במחצית הראשונה של 2024
מערכת ice |  2
אינספירה בדרך לאישור FDA (צילום אינספירה טכנולוגיות)
חברת אינספירה טכנולוגיות (Inspira Technologies), המכוונת להביא לשינוי הפרדיגמה הנהוגה בכשל נשימתי ע"י פיתוח "ריאה מלאכותית", מודיעה כי הגישה את המכשיר INSPIRA TM ART100, מערכת למעקף לב-ריאה, לאישור ה-FDA.
המכשיר מיועד לבצע מעקף במהלך ניתוחים אשר מאפשר לרופאים לבצע את הניתוח מבלי להפריע לתפקוד הלב והריאות. הגשת המוצר לאישור למנהל התרופות האמריקאי (ה-Food and Drug Administration) צפוי לקבל אישור ראשוני במחצית הראשונה של 2024.
חזון החברה הוא לחולל מהפכה בתחום הנשימה, עבור למעלה מ-20 מיליון חולים בשנה הזקוקים לטיפול באמצעות מכונות הנשמה פולשניות. המערכות של החברה עתידות לסייע
בנשימה כדי למנוע סיבוכים רבים העלולים לגרום לנזק פיזי, זיהום או מוות אפשרי. החברה
שואפת לחולל מהפכה בשוק החימצון החוץ גופי על ידי הענקת טיפול מתקדם, תוך הפחתת ההסתמכות על מכונות הנשמה מכאניות פולשניות.
 
INSPIRA TM ART100 הוגש היום (חמישי) ל-FDA לאחר השלמת מחקר מקיף בבוסטון, מסצ'וסטס וצפוי לאישור תוך משך זמן מוערך של כשישה חודשים, במחצית הראשונה של 2024.
דגי בן-נון, מנכ"ל Inspira, מוסר: "אנו מתכוננים להפצה גלובלית של מערכות INSPIRA TM ART100 לאחר קבלת אישור ה-FDA. המערכות העתידיות שלנו עשויות להציל חיים של מיליוני אנשים ולשנות את עזרי הנשימה החיצוניים עבור למעלה מ-20 מיליון אנשים בשנה. אנו שואפים להיות חלק משוק המוצרים הזה בחמש השנים הקרובות ואנחנו פועלים באופן אינטנסיבי כדי להשיג את המטרות הללו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגשת הבקשה לא אומרת הרבה
    פלוני 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל חברה יכולה להגיש בקשה לFDA ומהניסיון שיש לי עם חברות ביוטק הם שוות כלום ושום דבר במידה ואין אישורים שכאלה ולכן בשלב זה היא לדעתי רק עוד חברה מבין רבות שיש היום בשוק שמבטיחות הרים וגבעות מה שכן, בראש הדירקטוריון שלה עומד פרופסור בנעד שברזומה שלו יש כבר כמה אקזיטים בתחום ולכן בהתחשב שיש בחברה אדם כזה בתפקיד מפתח זה כן גורם לי להיות יותר אופטימי לגבי העתיד שלה על פני חברות אחרות בתחום.
    סגור
  • 1.
    רק ההתחלה
    Itay 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה רק ההתחלה מצפה להם עוד דרך ארוכה ללא ספק צעד חשוב להמשך וזה הגיע מוקדם משציפיתי זה רק מראה על התנהלות נכונה של הנהלת החברה והפיתוח של המוצרים מחכה בקוצר רוח לאישור של art500 שישנה את חוקי המשחק בתחום
    סגור