בריאות

קרן רודרמן תרמה 4 מיליון שקל למיגון "אסף הרופא"

עם פרוץ המלחמה התגייסה קרן משפחת רודרמן למען המרכז הרפואי שמיר (בית חולים אסף הרופא), לטובת שדרוג מערך החירום הממוגן
מערכת ice | 
הוצאות השכר בבתי החולים-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בשל המצב הביטחוני והיעדר תקציבים מספקים למערכת הבריאות מטעם המדינה, נרתמה קרן משפחת רודרמן ונותנת מענק של כ-4 מיליון שקלים למרכז הרפואי שמיר ("אסף הרופא"), על מנת להתכונן באופן מיטבי לקראת מצב חירום, וטיפול בנפגעי המלחמה.
המרכז הרפואי שמיר, מהמובילים בארץ בטיפול בפוסט טראומה, קלט מתחילת המלחמה כ-300 פצועים מהקרבות בדרום ונפגעים מהטילים הרבים שנפלו באזור השפלה. בשל מיקומו המרכזי באחד האזורים המטווחים ביותר בארץ ובסמיכות לנתב"ג, הוא ממוקם בחוד החנית של הטיפול בנפגעים ונחשב לקו הראשון של העורף הישראלי כיום.
 
מטרת המענק היא הקמת מתחם ממוגן, שיעבה את מערך ההגנה על המטופלים בבית החולים תוך זמן קצר. בתוך המתחם ובמטרה לתת מענה איכותי ומיטבי לחולים ולפצועים, נקבע כי יתווספו 44 מיטות למחלקות האשפוז והטיפול. כמו כן, יוקם מתקן תת קרקעי רב שימושי לשעת חירום ובו ימצאו חדרי ניתוח, חדרי התאוששות ואתרים לקליטת נפגעים.
שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן: "מדינת ישראל ניצבת מול ימים קשים מנשוא, בהם בכל יום אנו שומעים על פצועים חדשים ואנשים שצריכים לקבל טיפול. לצוותי הרפואה ישנו תפקיד חיוני בשגרה ועל אחת כמה וכמה בעת חירום. לכן עלינו לדאוג שהצוות הרפואי והמטופלים יהיו ממוגנים ובטוחים על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם החשובה. הדרך בה נצלח את המערכה תלויה גם בתפקידם המשמעותי של בתי החולים וצוותם ואנו שמחים שביכולתנו לסייע למרכז הרפואי שמיר בהכנתו לשעת חירום. שיתוף פעולה זה חשוב והכרחי וכלו במטרה אחת – לדאוג ולטפל בכל הבאים בשערי המרכז הרפואי שמיר – ולהעניק טיפול רפואי מציל חיים".
ד"ר אסנת לבציון, מנהלת בית החולים שמיר: "אתר הטיפול החדש עם ציר קליטת מטופלים חיצוני ומסודר יהיה בעל יכולת לטפל בכ-40 פצועים והוא כולל מספר חדרי ניתוח ממוגנים וחדרי התאוששות. האתר מתוכנן באופן ורסטילי, כך שיופעל עפ"י הנדרש ויוכל להוות מענה מיידי לכל צורך המחלקה לרפואה דחופה. אני מודה לקרן משפחת רודרמן על ההירתמות בתקופה מאתגרת זו. בזכות תרומתם האתר החדש יהיה בטוח וממוגן עם יכולת מתן טיפול מיידי מצילי חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה