בריאות

יום המודעות לשוויון זכויות לבעלי מוגבלויות: זו העמותה הפועלת למענם

היום צוין ברחבי העולם יום המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. עמותת "עדי" מלווה בכל שנה את בעלי המוגבלויות בישראל. עמותת "עדי": "נועד להגביר את המודעות לתועלת שבהכללת אנשים עם מוגבלות בכל היבטי החיים"
מערכת ice | 
מסיבת חנוכה של העמותה (צילום עדי ירושלים)
היום (ראשון), צוין יום המודעות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. עמותת "עדי" מציינת בכל שנה, בחודש דצמבר את יום המודעות לשוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות. עמותת עדי פועלת למען בעלי מוגבלויות בישראל ונלחמת לזכויותיהם, שיתופם ושילובם בחברה הישראלית, מתוך אמונה שלכל אדם מגיע יחס שווה.
עמותת "עדי", הדגישה את החשיבות של יום המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ומסרה כי הוא "מוקדש לקידום ההבנה כלפי אנשים עם מוגבלות וכן נועד להגביר את המודעות לתועלת שבהכללת אנשים עם מוגבלות בכל היבטי החיים".
בימים אלו, חיים בישראל מעל 1.5 מיליון איש עם מוגבלות, ואלו מהווים כ-17% מהאוכלוסייה הכללית. מתוך האוכלוסייה הכללית בארץ, כ-270 אלף ילדים עד גיל 17, מתמודדים עם מוגבלויות פיזיות ונפשיות. מלבד כל אלו, קרוב ל-50% מבעלי המוגבלויות בגילאי 20 עד 67, מתמודדים עם יותר מסוג אחד של מוגבלות. 
כידוע, אוכלוסייה זו, כוללת בעלי מוגבלויות שונות (קוגניטיבית, נפשית, פיזית או חושית) אשר חשופה בימים אלו לסכנה מוגברת להתקפי חרדה ופוסט טראומה, קושי רב בהתמודדות מול אובדן ושכול, בהבנת מצב החירום וביישום של הנחיות פיקוד העורף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה