חדשות

באים לטחון: סטודנטים של "הבצפר" ישולבו בתהליכי עבודה בגליקמן-שמיר-סמסונוב

תלמידי בית הספר לפרסום 'הבצפר' ישתלבו בהתמחות מעשית במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. מטרת המהלך לתת לסטודנטים אפשרות להתנסות בעולם האמיתי של תעשיית הפרסום והלקוחות, עוד במהלך הלימודים. יגאל שמיר שותף במשרד: "מבחינתנו מדובר במהלך של Win-Win, הסטודנטים מרוויחים הזדמנות לצבור ניסיון מעשי, ואנחנו (המשרד והלקוחות) מרוויחים זווית ראייה נוספת שבוודאי תעשיר את העשייה שלנו".
משה בנימין |  1
גיל סמסונוב, חנן גליקמן ויגאל שמיר (צילום יח)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה התועלת של מוחות צעירים במשרד פרסום גימלאי? (ל"ת)
    ג'נגו 08/2015/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור