חדשות
באים לטחון: סטודנטים של "הבצפר" ישולבו בתהליכי עבודה בגליקמן-שמיר-סמסונוב
תלמידי בית הספר לפרסום 'הבצפר' ישתלבו בהתמחות מעשית במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. מטרת המהלך לתת לסטודנטים אפשרות להתנסות בעולם האמיתי של תעשיית הפרסום והלקוחות, עוד במהלך הלימודים. יגאל שמיר שותף במשרד: "מבחינתנו מדובר במהלך של Win-Win, הסטודנטים מרוויחים הזדמנות לצבור ניסיון מעשי, ואנחנו (המשרד והלקוחות) מרוויחים זווית ראייה נוספת שבוודאי תעשיר את העשייה שלנו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מה התועלת של מוחות צעירים במשרד פרסום גימלאי? (ל"ת)ג'נגו 08/2015/10הגב לתגובה זו1 0סגור


