חדשות

הקשב! teenk: משרד הפרסום המתמחה בצעירים נכנס לעולם החיילים

משרד הפרסום והשיווק teenk מרחיב את קהל היעד שלו ונכנס לעולם החיילים. המשרד בבעלותו של יניב וייצמן, חתם על שת"פ עם האתר 'חיילים מצייצים'. מסקר שערכו teenk והאתר עולה כי למעלה מ-80% מהם מרגישים שמותגים לא פונים אליהם בצורה מספקת, ולא רואים בהם כקהל רלוונטי למותג.
משה בנימין |  1
יניב וייצמן (צילום יח"צ)
תגיות teenk | יניב ויצמן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצים את האמת?
    מיכאל 01/2016/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מותגים שפונים לבני נוער איבדו אמון בטינק. זה בסדר לפנות לאפיק חדש אבל, מי שניצל נוער ועכשיו מנסה לנצל חיילים ישלם מחיר גבוה. חיילים לא פראיירים. מותגים כנראה כן.
    סגור