חדשות

משה בר סימן טוב פורש מתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות

בר סימן טוב הודיע על פרישתו יממה לאחר הודעתו הדומה של מקבילו במשרד האוצר שי באב"ד. בר סימן טוב: "גאה על שנותיי כמנכ"ל ובפרט בהתמודדות עם משבר הקורונה. אשאר עד להעברת מקל מסודרת"
שרון טל |  1
משה בר סימן טוב (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של משה בר סימן טוב)
משה בר סימן טוב מודיע היום (שלישי) כי יפרוש מתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות, בו הוא מכהן מאז שנת 2015. המנכ"ל הודיע על כך לשר הבריאות יעקב ליצמן ולראש הממשלה בנימין נתניהו.
בר סימן טוב, שהוביל בחודשים האחרונים את הטיפול של משרד הבריאות במשבר הקורונה לצד ראש הממשלה, מסר בהודעתו כי "שמנו לעצמנו מספר יעדים – הראשון הוא שכל אדם הנזקק לטיפול, ובפרט הנשמה, יקבל את הטיפול המצוין שהמערכת יודעת לתת. השני – שמדינת ישראל תהיה בקבוצת המדינות שמתמודדות היטב עם המשבר. עמדנו בשני יעדים אלה בהצלחה".
עוד אמר: "מדינת ישראל הוכיחה חוסן לאומי רב בהתמודדות עם המשבר ובתוכה, מערכת הבריאות הישראלית הפגינה את מצוינותה ויכולותיה יוצאות הדופן. לשמחתנו, הצעדים המוקדמים שנקטה ישראל מאפשרים כעת חזרה מהירה לשגרה ויביאו לשיקום כלכלי מהיר".
קראו עוד ב-ice
עזיבתו של בר סימן טוב אינה מקרית, כמו גם זו של מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד, שהודיע אמש על פרישתו מהתפקיד. בשל העובדה שמנכ"ל נחשב למשרת אמון, צפוי היה כי עם כינון הממשלה החדשה ומינוי שרים חדשים, גם המנכ"לים יוחלפו תוך זמן קצר. משום שככל הנראה שני המנכ"לים הבינו זאת היטב, בחרו להודיע על פרישה מרצון ולהמשיך בדרכם.   
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיף סנטימטר מזל מקילומטר של שכל (ל"ת)
    גיל 05/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור